Szukaj na tym blogu

sobota, 25 kwietnia 2015

Sobotnie link party u Maknety

Dziś sobota, więc czas na sobotnie linkowanie. 
Moja ręka wciąż mi dokucza, tak więc ja nie mam się czym pochwalić - no chyba, że nowym szablonem na stronie, aczkolwiek nie do końca jest to moja praca. Fajne jest mieć w pobliżu komputerowego magika, nawet jeśli ten magik dopiero się uczy. Tak więc dziękuję Ci synku za pomoc. Mam nadzieję, że podoba się Wam nowy wygląd mojego bloga, a przynajmniej, że się do niego przyzwyczaicie i wciąż będziecie tu zaglądać. 

Zasady zabawy:

Jeśli tylko macie ochotę możecie dodać link do JEDNEGO  lub DWÓCH wpisów z minionego tygodnia, które uważacie za ciekawe.
♥ Może napisałyście tutorial, sfotografowałyście skończoną robótkę lub ugotowany obiad, a może napisałyście ciekawy artykuł na dowolny temat i chciałybyście zaprezentować go również osobom odwiedzającym mojego bloga. 
♥ Wystarczy dodać link pod tym postem klikając w niebieski przycisk "Add Your Link"
♥ Zapraszam serdecznie do zaglądania do osób, które biorą udział w linkowaniu i pozostawianiu komentarzy. 



******************************************************

Dziękuję bardzo  osobom, które biorą udział w mojej linkowej zabawie i dodały posty tydzień temu i pragnę wszystkim pokazać  jakie cudowne rzeczy zrobiły lub zaprosić raz jeszcze do przeczytania napisanych przez nie artykułów.

Jolajka ukończyła przepiękną firankę z elementów - czapki z głów Jolajko.



Brahdelt uszyła swojej lalce nową sukienkę. Podziwiam szycie takich maleństw. 



Kamilla pokazała chustę w kolorze bakłażana wydzierganą wg mojego wzoru March MKAL Shawl. Kamilla, dziękuję bardzo, że wzięłaś udział w KAL-u.



Lorka zaprezentowała szydełkowe koszyki w różnych rozmiarach i kolorach. Nie wiem czy wiecie, ale Lorka jest mistrzynią szydełka (i nie tylko), a oprócz Atelier Rozmaitości prowadzi też stronę Dziergalnia.pl, na której uczy szydełkowania. 



Kasia Ju zaprezentowała szydełkowe  podkładki z juty.



Kijankowo pokazała fajnego fioletowego pajączka. 







U Qry Domowej to co tygryski lubią najbardziej, czyli fioletowy szal 



Patrycja ze Świata Sutaszu zaprosiła nas do obejrzenia nowych kolczyków. 



Karto_flana to wielce utalentowana kobieta, nie tylko dzierga, ale też rysuje:



U Gosi znajdziecie instrukcję wykonania królika



a także czapeczek dla noworodków



Renata objaśnia robienie sweterka metodą Contiguous


 

Ania z bloga Moje życie pasją usłane  proponuje przepis na białą pieczoną  kiełbasę  (aż ślinka cieknie) 



I jeszcze znajdźcie czas na wieczorny piling - przepis na blogu Do more of what makes you happy. 



I jeszcze nie zapomnijcie zajrzeć do Beaty, by dowiedzieć się jak robić dobre zdjęcia oraz wraz z Beatą zastanowić się czy powinniśmy pokazywać zdjęcia swoich dzieci na blogach.


A ja sama napisałam o tym jak zamierzam budować własne poczucie wartości, a w środę oczywiście było spotkanie klubu WDiC, zaś w najnowszym piątkowym poście zapraszam do zabawy w Wędrującą Książkę - jeszcze jest czas by się przyłączyć.   

A teraz zapraszam Was serdecznie do wstawiania własnych linków. 
   

 
   


   

   

PS. Jeśli podobał Ci się ten post, bardzo proszę udostępnij go na facebooku lub w google+ 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!