Szukaj na tym blogu

środa, 22 kwietnia 2015

Wspólne dzierganie i czytanie 74

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.
Bardzo też lubię zaglądać na wasze blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.

Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. *


W tym tygodniu odpoczywam od drutów i szydełka, tylko w sobotę trochę podziergałam, gdy czekałam na męża w czasie Trunieju Darta. Na turnieju byliśmy pewnie z 4 godziny, a ja i tak wyciągnęłam druty tylko na sam koniec i zaczęłam chustę, którą miałam robić w święta. Nawet z hobby jestem do tyłu. A wszystko właśnie przez rękę i przez to też jestem w lesie z sukienką i kolejnymi już zaplanowanymi dziergadłami. 

Książka wciąż ta sama "The $100 Startup", jakoś powoli mi idzie to czytanie po angielsku. Znowu wracam do starych przyzwyczajeń, czyli telewizor włączony, gdy tylko posadzę cztery litery na fotelu i przez to jakoś z książką nie po drodze. A poza tym, szybkie czytanie też mi nie idzie. Technika szybkiego czytania, która u mnie jest najskuteczniejsza wymaga używania wskaźnika podczas czytania. Ja zwykle używam cienkiego szydełka, ale gdy boli ręka, nawet wskaźnika przez dłuższy czas nie mogę trzymać. I jest jak w mało wybrednym powiedzeniu - "Z której strony się nie obrócisz tam dupa". 
A i jeszcze czytam z córką (zapomniałam uwiecznić na fotce) Harrego Pottera i Zakon Feniksa. Znowu J.K. Rowling, ale tym razem po polsku, bo moja córka dopiero zaczyna przygodę z Harrym Potterem. I tak sobie czytamy - trochę ona sama, trochę ja na głos.

A teraz zapraszam już na 


 
   


   


PS. Jeśli podobał Ci się ten post, bardzo proszę udostępnij go na facebooku lub w google+  .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!