Szukaj na tym blogu

piątek, 24 kwietnia 2015

Wędrująca książka 2

Czy wiecie, że wczoraj był Światowy Dzień Książki i praw autorskich?

Wiele księgarni z tej okazji kusiło nas promocjami. Ja się niestety nie skusiłam, a Wy? 

Za  to chciałabym Wam zaproponować drugą edycję Wędrującej Książki. 

Mój egzemplarz powieści Sklep na Blossom Street wciąż wędruję po Polsce i prawdę mówiąc już trochę straciłam rachubę, gdzie jest i dokąd ma następnie zmierzać.

Tak więc odrobinę, ale naprawdę tylko odrobinę zmieniłam zasady.


A oto zasady zabawy:
1. Chęć wzięcia udziału w zabawie zgłaszamy w komentarzu w tym poście. Należy podać swój adres e-mail, przez który będziemy się kontaktować w sprawie przesyłki książki.
2. Osoba, która otrzyma przesyłkę z książką ma 3 tygodnie na jej przeczytanie. Bardzo proszę  o delikatne obchodzenie się z książką, tak aby jak najwięcej osób z niej mogło skorzystać.
3. Osoba, która otrzymała książkę, przesyła ją dalej na swój koszt listem poleconym (konieczne jest potwierdzenie nadania). Proszona jest również o poinformowanie o tym fakcie organizatora czyli mnie.
I tutaj ponieważ nie każdy o tym pamiętać - bardzo proszę o zamieszczenie informacji o tym, że dotarła do Was książka na swoim blogu i napisaniu o tym do mnie. 
4. Przy ustalaniu trasy brana jest kolejność zgłoszeń oraz miejsce zamieszkania (tak aby uniknąć zbędnych kosztów przesyłki).
5. Zabawa przeznaczona jest dla osób posiadających bloga min. 1 miesiąc.


W sumie to małym nakładem można przeczytać fajną książkę. Serdecznie zapraszam

A o jakiej książce tym razem mowa?


Claude i Camille jest to powieść historyczna o życiu Clauda Moneta, który przeciwstawia się rodzinie i woli wieść życie ubogiego malarza niż przejąć rodzinny interes. Wyjeżdża on do Paryża, gdzie poznaje innych malarzy zwanych później impresjonistami, a także poznaje, a następnie poślubia piękną Camille Doncieux.

Ze swojej strony bardzo serdecznie polecam tę książką. Czytałam już jakiś czas temu, ale wciąż pamiętam jak bardzo wciągająca była, jak autorka wspaniale sportretowała życie paryskiej bohemy i oczywiście historię miłosną.

LISTA (wstępna)  UCZESTNIKÓW

1. Karto_flana
2. DZIERGAM SOBIE
3. yaboo
4. Fanturia
5.  Justyna
6. Tobatka
7. Anetta Liszkowska
8. Avrea
9. Qra Domowa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!