Szukaj na tym blogu

sobota, 11 kwietnia 2015

Sobotnie link party


Witajcie serdecznie w ten piękny sobotni wieczór. Pogoda dzisiaj dopisywała  i sprzyjała  spacerom jak rzadko ostatnio. 
A teraz na pewno z tym większą ochotą wrócicie do robótek ;-) 

Sama mam niewiele do pokazania, jako odskocznię od drutów (trochę ostatnio przeżywam frustracji) i żeby odrobinkę poprawić sobie humor, a i może kogoś jeszcze ucieszyć zrobiłam tylko taki mały obrazeczek w internetowym programie graficznym Canva. 




Postanowiłam też podziękować osobom, które biorą w mojej linkowej zabawie i dodały posty tydzień temu i pokazać wszystkim jakie cudowne rzeczy zrobiły. 



Małgosia z Świata równoległego napisała o dodawaniu kolorów do swojej garderoby i o dzierganiu z kolorowych włóczek


Beata z Vademecum Blogera zaprasza nas na pyszne potrawy z pomidorów.


Iza z Wrzosowych Dzierganek zaprezentowała prześliczny koc zrobiony na drutach. 


Ania Korszewska wydziergała uroczy kocyk z króliczkami. 


U Amanity czeka na nas niespodzianka w postaci przepięknego sweterka o nazwie Pustynna Róża


Patrycja ze Świat sutaszu zaprasza na komplet biżuterii w ognistym połączeniu czerwieni z czernią. 




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Co udało się Wam zrobić? Czego nowego się nauczyłyście lub chciałyście nauczyć innych? Może opublikowałyście tutorial lub przepis kulinarny? Zapraszam do chwalenia się mniejszymi i większymi osiągnięciami rękodzielniczymi. 
Byłoby fajnie, gdybyście zamieściły banerek na swoim blogu, jeśli bierzecie udział w zabawie, czym nas więcej tym lepiej.





   

   


PS. Jeśli podobał Ci się ten post, bardzo proszę udostępnij go na facebooku lub w google+  .

9 komentarzy:

  1. Mnie sobota mija w cudownej atmosferze (i zupełnie nie drutowej) - spędzam weekend z córcią u mojej mamy! Całymi dniami rozmawiamy, spacerujemy, odwiedzamy fajne miejsca, a przy okazji - udało nam sie popracować w ogródku. Szalałam z motyką i grabkami i to dodało mi tyle energii i radości, której ostatnio mi brakowało :)
    Miłego weekendu!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, pogoda piękna, a ja walczę z resztkami grypy i z planów ogrodniczych na dzisiaj nic nie wyszło. Poświęciłam więc trochę czasu na opisanie moich pomysłów związanych z tworzeniem ogrodu warzywno-owocowego i tak powstał dzisiejszy post, do którego link pozwalam sobie wkleić na dzisiejszym party u Ciebie :). W ogóle podoba mi się ten pomysł z link party, kolejna świetna okazja do poznawania nowych, interesujących blogów. Staram się zawsze odwiedzić inne osoby, które wstawiają tu swoje linki, zaraz nadrobię jeszcze zaległości z poprzedniego tygodnia, bo tego zajączkowego kocyka jeszcze nie widziałam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja choć przedpoludnie w pracy, to piękne popołudnie spędziłam z moją Mami, przy pysznej kawie i smakolykach, na rozmowach i wsponinkach...z drutami w lapkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja choć przedpoludnie w pracy, to piękne popołudnie spędziłam z moją Mami, przy pysznej kawie i smakolykach, na rozmowach i wsponinkach...z drutami w lapkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przygotowałam rower i jutro zaczynam sezon rowerowy. Dziękuję za wspomnienie o mnie w dzisiejszym poście. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Największe wrażenie zrobił na mnie przepiękny koc Izy z Wrzosowych Dzierganek. Pozdrawiam cieplutko :)
    http://wharmonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale miło :)
    W tym tyg. jeszcze nie mam co pokazać, bo jestem w połowie chusty.
    Ale dziewczyny piękne rzeczy stworzyły. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba koce są świetne, a biżuteria przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jestem w połowie robienia skarpetek na szydełku.. :)
    moj weekend także słoneczny :) i dziergany. !
    wspaniałej niedzieli życzę :D Patii

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!