Szukaj na tym blogu

sobota, 18 kwietnia 2015

Sobotnie link party u Maknety




♥ Pomyślałam sobie, że rozszerzę trochę linkowe party i jeśli tylko macie ochotę możecie dodać link do JEDNEGO  lub DWÓCH wpisów z minionego tygodnia, które uważacie za ciekawe.

♥ Może napisałyście tutorial, sfotografowałyście skończoną robótkę lub ugotowany obiad, a może napisałyście ciekawy artykuł na dowolny temat i chciałybyście zaprezentować go również osobom odwiedzającym mojego bloga. 

♥ Wystarczy dodać link pod tym postem klikając w niebieski przycisk "Add Your Link"

♥ Zapraszam serdecznie do zaglądania do osób, które biorą udział w linkowaniu i pozostawianiu komentarzy. 



**********************************
 
Ponieważ wciąż jest brzydka pogoda, wieje, pada i tak na okrągło, to pokazuję tylko niewielkie fragmenty moich chust z marcowego MKAL. Zrobiłam dwie wersje - dużą - tą którą opisywałam krok po korku w marcu i mniejszą, na którą wzór opublikują jak tylko uda mi się zrobić porządne zdjęcia.



Postanowiłam też podziękować osobom, które biorą udział w mojej linkowej zabawie i dodały posty tydzień temu i pokazać wszystkim jakie cudowne rzeczy zrobiły.












 Przegląd linków

W tym tygodniu wprowadziłam na blogu nowy system komentarzy, o czym napisałam tutaj
Jak co tydzień nie zabrakło też posiedzenia WCiD. Jeśli lubisz czytać i wykonujesz rękodzieło (nie musi to być koniecznie robienie na drutach lub szydełkowanie) zapraszam do udziału w zabawie. 

A co inni napisali?
Jak zawsze porcja dobrych rad od Kameralnej, tym razem o tym Jak walczyć z prokrastynacją, czyli moją piętą achillesową. 

U Beaty zawsze można nauczyć się czegoś nowego, tym razem jak przygotować sympatyczne piny na pinterest - jeszcze nie miałam czasu spróbować, ale w wolnej chwili na pewno wykorzystam instrukcje Beaty.

A na Pasjach Karoliny znajdziecie fajne ćwiczenie na pobudzenie mózgu.  

Znalazłam też fajną ikonografię pt. Emoticons for Knitters  

A teraz zapraszam Was do wstawiania swoich linków.


   

   


PS. Jeśli podobał Ci się ten post, bardzo proszę udostępnij go na facebooku lub w google+  .





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!