Szukaj na tym blogu

środa, 15 kwietnia 2015

Wspólne dzierganie i czytanie 73

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.
Bardzo też lubię zaglądać na wasze blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.

Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. *





Nie, to nie są tylko nowe elementy wydziergane od ostatniej środy, to są wszystkie heksagony jakie mam. W piątek wieczorem wydziergałam dodatkowo 8 i wychodzi mi, że jeden element robię w pół godziny. Długo i mimo iż inaczej niż zwykle trzymam szydełko to ręka i tak boli. Zresztą ostatnio boli mnie ręka prawie cały czas i ciężko nawet na drutach robić, a oczywiście zawsze jak mnie boli ręka, to mam coś do zrobienia na konkretny termin. Nie wiem czy to coś z ręką, czy może z głową po prostu -   termin mnie tak ciśnie, że się przerzuca na kończynę.

Skończyłam też czytać "Skrawki życia" i spłakałam się jak nigdy. Tak naprawdę to ta książka nie jest specjalnie wzruszająca, ale potrąciła czułe struny i jakoś tak wyszło.

Ponieważ stopniowo (bardzo stopniowo, ale muszę przyspieszyć) próbuję się ogarnąć, to postanowiłam posprzedawać trochę swoich książek. Założyłam więc podstronę Wyprzedaż i tam wrzuciłam zdjęcia książek, które oferuję. Wszystkie książki są używane, jedne bardziej, inne mniej (lub). Będę pewnie jeszcze z czasem dorzucać nowe tytułu. Do ceny, która jest na zdjęciu trzeba doliczyć jakieś 10zł za przesyłkę. Kontakt na maila.


A teraz zapraszam już na 



   


PS. Jeśli podobał Ci się ten post, bardzo proszę udostępnij go na facebooku lub w google+  .

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!