Szukaj na tym blogu

sobota, 21 marca 2015

Kardigan i sobotnie link party u Maknety

Sweterek ten zaczęłam w grudniu i był skończony już przed Bożym Narodzeniem, ale najpierw czekał na pranie i suszenie, a potem na guziki. Aż w końcu jest. Oczywiście cały tydzień była piękna pogoda, ale ja nie miałam czasu/siły na zdjęcia, a dzisiaj kiedy już zabrałam się za robienie zdjęć pada deszcz. Ale coś tam wszyło, coś widać. 

O sweterku pisałam kilka razy przy okazji pisania o wspólnym dzierganiu i czytaniu i pokazywałam postępy tutaj i tutaj i aż żal, że zrobiłam go szybko, a zima minęła i nie nosiłam. Oczywiście bym mogła się przyczepić do paru szczegółów, ale nie będę ;-) 






Ech, ci faceci (tym razem syn robił mi zdjęcia) nie zwracają zupełnie uwagi jak się coś na człowieku marszczy i nie powiedzą, żeby sobie poprawić. 

Włóczka: Malabrigo Yarn Sock 
Druty: 3,25
Wzór własny w produkcji. 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Dzisiaj serdecznie zapraszam do wrzucania linków do waszych postów z ostatniego tygodnia.

Co udało się Wam zrobić? Czego nowego się nauczyłyście lub chciałyście nauczyć innych? Może opublikowałyście tutorial lub przepis kulinarny? Zapraszam do chwalenia się mniejszymi i większymi osiągnięciami rękodzielniczymi. 
Byłoby fajnie, gdybyście zamieściły banerek na swoim blogu, jeśli bierzecie udział w zabawie, czym nas więcej tym lepiej.


   


   


38 komentarzy:

  1. Sweterk jest super (mimo meskich zdjęć). Fajnie, że skończylaś i pokazałaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny sweterek. Jest robiony metodą na C...?
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek i świetnie w nim wyglądasz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. W sumie to sweter mi się podoba, gorzej ja sama, ale cóż :-)

      Usuń
  4. Superowy sweterk :) Rekawy i wykonczenie dolu swetra szalenie mi sie podobaja :) Na pewno beda jeszcze chlodne dnia i noce, wiec z pewnoscia sie przyda jeszcze w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, ja to się dziwię jak w niektóre amerykańskie wzorki zalecają wełnę na bluzeczki z krótkim rękawkiem.

      Usuń
    2. Specyfika klimatu. W lecie jest bardzo goraco na zewnatrz, ale wszedzie jest klimatyzacja i takie bluzeczki naprawde maja sens. Biore sweter albo kamizelke jak ide na zakupy :))).

      Usuń
  5. Super:) Podoba mi sie to pierwsze zdjęcie :)
    a u mnie dziś piękna pogoda , a ja z resztkami( mam nadzieję) zapalenia płuc uziemiona w łóżku.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję, mam nadzieję, że wkrótce będziesz zupełnie zdrowa. W tej chwili (późny wieczór) to u nas nawet śnieg z deszczem pada. Ale to typowa marcowa pogoda jest i nie ma co za bardzo narzekać ;-)

      Usuń
  6. Piękny:) ładne zdjęcia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się kolor Twoich włosów. Sweterek jest piękny i na chłodne, nie tylko zimowe, dni jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Ach te włosy, farbuję sama, używam indyjskiej Henny, z której jestem bardzo zadowolona.
      Masz rację, jeszcze na pewno będzie wiele chłodnych dni odpowiednich na ten sweter.

      Usuń
    2. Też kiedyś farbowałam się na rudo, bo bardzo mi się rudość podoba i zawsze przyciąga mój wzrok.

      Usuń
    3. z tym przyciąganiem wzroku to prawda, nie zawsze jest mi to na rękę, ale dalej farbuję, bo nie mogę patrzeć na co i rusz pojawiające się siwe.

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba ten sweterek! Piękne kolory i świetny pomysł z tym wzorkiem na rękawach, przy gładkim korpusie - coś podobnego chodzi mi po głowie ostatnio...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy taki sweter i nie wiem, czy lubię mieć półgołe ramiona, ale może się przestawię na cienkie topy z długimi rękawami pod spód, to nie będzie mi zimno.

      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Magdo, sweterek bardzo ladny, piekne kolory slicznie w nim wygladasz. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilla, bardzo dziękuję za komplementy.
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Sweterek może i się wyczekał, ale na wczesną wiosnę jest akurat! Fiolety bardzo Ci pasują. *^v^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię fiolety ;-) To taka odrobina kolorowego szaleństwa.

      Usuń
  11. Śliczny sweterek i zdjęcia. Tak mogłybyśmy mieć kuku ryku z włosów, bo wiatr zawiał a i tak było by foto. Od kiedy jest ostatni tydzień? Od niedzieli? Bo ja właściwie powiedziałam co mi nie wyszło... a nie co wyszło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję j a tydzień liczy się od soboty do soboty, ale ja jestem bardzao elastyczna, nie będę tępić przecież za dodawanie wcześniejszych wpisów

      Usuń
  12. Sweterek świetny i bardzo ładnie w nim wyglądasz a zdjęcia nieba super!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. A niech sie marszczy. Ważne, że dobrze leży i jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to masz rację, ale chciałoby się, żeby na zdjęci było prawie idealnie

      Usuń
  14. Piękna praca! W weekendową pogodę na pewno się przydał!
    pozdrawiam ciepło
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Póki co temperatury nas nie rozpieszczają, więc sweterek się sprawdza.

      Usuń
  15. Wspaniały sweterek :-) Cudne kolory i świetny fason :-) Doskonale na Tobie leży.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny sweterek; ma bardzo ładne kolory.
    A faceci już tak mają, że nie zwracają uwagi na takie "drobiazgi".
    Ciepło pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweterek jest super! Bardzo, ale to bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!