Szukaj na tym blogu

niedziela, 8 marca 2015

Subiektywny przegląd tygodnia 10/52

 Prawie wszystkie moje myśli krążyły w tym tygodniu wokół wspólnego dziergania chusty marcowej. 
Cieszę się, że stopniowo przybywa osób, które zaczęły robić chustę.

 

 Do tej pory opublikowałam 3 części. 

Mam nadzieję, że w tym tygodniu pożegnaliśmy już zimę, chociaż śnieżyło prawie codziennie.



Na Zalewie wciąż jeszcze lód 


I oczywiście jeszcze zdjęcie nieba - zachód słońca


i księżyc w pełni


Dzisiaj otworzyłam sezon rowerowy 


(autorem wyżej zamieszczonych zdjęć jest mój mąż)

PRZEGLĄD LINKÓW


U Beaty z Vademecum Blogera bardzo pouczający artykuł o tym jak zacząć pisać bloga, a także drugi o organizacji czasu pracy

Bardzo serdecznie polecam też artykuł na blogu Niszka.pl pt. Dlaczego moja córka nie będzie ofiarą mobbingu i molestowania.

4 komentarze:

  1. Jak ładnie prezentujesz się na rowerku! Podoba mi się bardzo zdjęcie księżyca - wspaniałe! Zajrzyj do mnie, lubelski zalew wygląda zupełnie inaczej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie księżyca jest rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie księżyca jest rewelacyjne, w sam raz na tapetę do komputera czy smartfona, a rowerem na pewno zimę przegonisz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Magda dziekuje serdecznie za podlinkowanie. Tez marzy mi sie sezon rowerowy, ale niestety nie mam roweru. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!