Szukaj na tym blogu

środa, 4 marca 2015

Wspólne dzierganie i czytanie 67

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.
Bardzo też lubię zaglądać na wasze blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.

Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. *





Akurat tak się złożyło, że robótkowo jestem w "zawieszeniu". Wracam do robienia sukienki, o której już pisałam kilka razy i zaczynam od początku. A na brakującą włóczkę do pomarańczowo-niebieskiego szala wciąż muszę poczekać. 

W czytaniu "Wiśniowego Klubu Książek", który miał być moją lekturą na luty, też nie zrobiłam zbytnich postępów, bo zdominował mnie Harry Potter. Aktualnie słucham 5 część "Harry Potter and the Order of the Phoenix" (Harry Potter i Zakon Feniksa). 

Tak więc dzisiaj nie mam za bardzo materiału do pisania ;-) 
Jeśli ktoś przegapił wczorajszy wpis, to zapraszam, na pierwszą część chusty March Shawl.  Jeśli macie ochotę zapytać o coś związanego ze wzorem lub pokazać jak wychodzi, a nie chcecie robić oddzielnej publikacji na blogu lub po prostu nie prowadzicie bloga, to możecie pisać na Ravelry, albo na moim fanpage Maknetaknits (najlepiej w komentarzach do wpisu o wspólnym dzierganiu) lub w grupie I love knitting/ Kocham dzierganie w google+.

I oczywiście zapraszam na





   


   


PS. Jeśli podoba się Wam ten post, to pięknie proszę udostępnijcie go na facebooku lub w google





20 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem Twojej koncepcji na sukienkę. kolor podoba mi się bardzo, choć do szarości podchodzę ostrożnie.
    Jakoś nigdy nie zabrałam się za "Harrego.." Obejrzałam jedynie 2 czy 3 części i na tym się skończyło. A tyle osób z mojego otoczenia przeczytało tę serię. Nawet mój dziadek, będąc w szpitalu, poprosił o kupienie pierwszej części(to był czas, kiedy w PL wyszedł pierwszy tom i dość głośno o nim rozprawiano), chciał sprawdzić o co ten szum :)

    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam wyjścia, w tamtych czasach mój syn miał 7 - 8 lat i o niczym innym nie mówił tylko Harry Potter i piłka nożna, tak więc musiałam czytać HP oraz od czasu do czasu pooglądać piłkę nożną ;-) W sumie to zgrabnie napisana jest ta historia i stopień "straszności" rośnie wraz z bohaterami książek.

      Sukienki za bardzo nie będę mogła pokazać, bo zostałam o to poproszona przez osobę, dla której robię tę sukienkę.

      Usuń
  2. Magda ja tez ostatnio jestem w zawieszeniu, bo nie mam projektu, ktory by wystarczajaco mnie wciagal. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatka, a nie zaczniesz mojej chusty? Specjalnie dla ciebie wybrałam dość łatwy wzór.

      Usuń
  3. I u mnie robótkowy zastój. Wygląda na to, że znudziło mi się wyszywanie kartek do szuflady, ale za wielkanocne zaraz się wezmę. Decu-warsztaty też raz są, raz ich nie ma, a w domu samej serwetkować mi się nie chce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkanoc przyjdzie szybciej niż nam się wydaje, tak więc pewnie już jesteś zajęta nowymi wielkanocnymi wzorami.

      Usuń
  4. Sliczny ten kolorek szary:) jestem ciekawa efektu koncowego:) Lece zobaczyc ta chuste, bo jakos przeoczylam twoj wczorajszy wpis:) Usciski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, sama nie wiem co z tego projektu wyjdzie.

      Usuń
  5. U mnie raczej zastój ksiązkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolorek włóczki, mam nadzieję, że tym razem uda się koncepcja sukienusi.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Harry'ego czytałam, oglądałam kilka razy, ale po polsku. Po angielsku zaczęłam czytać pierwszą książkę, ale utknęłam w połowie... Może czas wrócić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może, czasami nie trafiamy w odpowiedni moment, szczególnie z czytaniem w obcym języku.

      Usuń
  8. Ten tydzień nie był zbytnio robótkowy, jak widzę nie tylko dla mnie.
    Harry, to lektura nie dla mnie (próbowałam ) ale filmy z przyjemnością oglądam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi akurat Harry się podoba, fajne, szybko się czyta, a słuchanie po angielsku to prawdziwa przyjemność.

      Usuń
  9. Mam nadzieję, że już nie będziesz musiała pruć sukienki i uda się skończyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne szarości.Będzie ładna sukienka...ciekawa jestem projektu... ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!