Szukaj na tym blogu

niedziela, 10 sierpnia 2014

Letnia bluzeczka

Bluzeczka na lato, ale lato zbyt gorące na dzianinę - zresztą to mieszanka bawełny z akrylem i Judytce jest w niej za gorąco. Poczeka więc pewnie na chłodniejsze dni lub po prostu na początek szkoły.  Pokazywałam po trochu tę bluzeczkę w czasie jej tworzenia: tutaj,  tutaj i tutaj  (jak widać znaczną jej część zrobiłam w maju), a ostatnio tu, gdzie narzekałam, że Judycie się nie podoba, bo nie jest różowa. Wciąż nie jest różowa, ale można spasować z różową spódniczką :-)

Zdjęcia wśród kwiatów i sprzętu ciężkiego.


Włóczka to Kaja - chyba nie dostępna już u nas w  sprzedaży, mam ją od wielu lat w swoich zapasach. Druty nr 3(ściągacz) i 3,5.



A tu ostrzegałam, że jak będą głupie miny, to głowę jej obetnę :-)



Jaka ta moja córka już duża :-(


Wzór własny. Spisanie tego z natury nie byłoby trudne, ale czy robić różne rozmiary? no nie wiem.

Sobie też zaczęłam z tym samym ażurowym panelem, ale pokażę dopiero w środę przy okazji Wspólnego dziergania i czytania. 

15 komentarzy:

  1. I wyszło na to, że żadnych wykończeń różowych nie było trzeba:) bluzeczka wyszła piękna!!!
    Zawsze możesz spisać wzór na sam ażur?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że modelka pierwsza klasa!!! Pozdówka dla młodej kobietki!

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję :-). Mi też bardziej się podoba bez różowych wykończeń.

      Usuń
  2. Madziu, bardzo ciekawy ażurek, bluzeczka jak i modelka - piękne. Dzieci niech rosną, ważne żebyśmy my się nie starzeli!! Pozdrawaiam swrdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jak dobrze by było się nie starzeć :-)
      Dzięki za komplementy.

      Usuń
  3. Jaka śliczna i urocza gwiazda Ci wyrosła!
    Bluzeczka śliczna i Judytka na pewno będzie ją nosić - mimo niepolitycznego koloru ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, strasznie mi czasami gwiazdorzy ta moja mała :-)

      Usuń
  4. A dlaczego miałabyś nie spisać? Swoją drogą z Judyty niezła i profesjonalna modelka się zrobiła:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bluzeczka i będzie jak znalazł na ciepłe jesienne dni :) Judytka wygląda w niej ślicznie!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.
      Mam nadzieję, że bluzeczka się sprawdzi, szczególnie, że Judyta nawet zimą nosi krótki rękawek w szkole i w domu.

      Usuń
  6. Śliczna bluzeczka :-) Bardzo mi się podoba.
    A Twoja córcia jest cudowną modelką - pięknie pozuje do zdjęć.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Troszkę aż za bardzo z tym pozowaniem, taka mała artystka :-)

      Usuń
  7. Ładna bluzeczka na uroczej modelce! Zanim się obejrzę, to już będę miała taką dużą córcię jak Ty... Czas tak szybko leci... A jeśli chodzi o spisanie wzoru to uważam, że to świetny pomysł! Fajnie wyglądałby taki sweterek z długim rękawem na zbliżającą się jesień :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dzieci szybko rosną, człowiek się nie obejrzy a już są dorosłe :-(((((((((((
      Teraz robię podobny dla siebie, właśnie z dłuższymi rękawkami będzie.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!