Szukaj na tym blogu

wtorek, 12 sierpnia 2014

Chusta Złote liście

A może nazwę ją jakoś inaczej, jeszcze nie wiem.

Wydziergana z dwóch kłębków 100% jedwabiu (BC Garn Jaipur Silk Fino) w kolorze musztardowym. Druty 3,25
Wzór własny.




Zdjęcia tym razem na manekinie, bo ja ze względu na ciśnienie czuję się niewyjściowo. I robione na powietrzu, na słońcu, przez co nie udało mi się uchwycić prawdziwego koloru i blasku.

Jeśli ktoś miałby ochotę przetestować wzór, to jak zwykle zapraszam (tylko) na maila makneta@gmail.com.
Wzór się piszę, więc za dzień, najdalej dwa powinien być gotowy.
Czas trwania testu - 1 miesiąc od chwili otrzymania wzoru.



14 komentarzy:

  1. Piękna chusta. Uwielbiam ten jedwab. Szkoda, że nie mam teraz czasu na testy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna chusta! Ale Ty masz nieprawdopodobny dar do projektowania chust!!!! Taki cudny wzór!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna z najpiękniejszych chust jakie widziałam! Aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekną chustę wymyśliłaś :) i kolor ma bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała chusta :-) Cudny kolor i przepiękny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i cudowna! Masz Madziu talent.
    Pa, Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że wyjeżdżam! Przetestowałabym!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chusta bardzo atrakcyjna, podoba mi się i pewnie będzie zrobiona w bliskiej przyszłości.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!