Szukaj na tym blogu

środa, 20 sierpnia 2014

Uporządkuj kolumnę - dzień 3 wyzwania

Dzisiaj zamiast robić na drutach czy czytać to cały prawie wolny czas poświęciłam na zabawę z kolumną na blogu. 
Nie jestem dobra w te klocki informatyczno-techniczne i przez długi miesiące nie miałam nawet listy ulubionych blogów, bo kiedyś przez przypadek usunęłam. Musiałam dzisiaj sporo czasu poświęcić, aby usunąć z obserwowanych blogów, te które nie są już aktualizowane, albo te które nie leżą w sferze moich zainteresowań. Dzięki temu w końcu udało mi się zrobić listę blogów, na które zaglądam. 

Poza tym wykorzystałam w końcu porady Beaty z bloga Vademecum Blogger i wkleiłam ikonki z linkami do moich "social media". 


I przy okazji zamieściłam też ikonkę, która może przenieś Was do moje grupy na Ravelry. Bo tak, założyłam jakiś czas temu z pewną nieśmiałością grupę na Ravelry - Maknetaknits, niejako zachętę dla mnie samej, by skupić się bardziej na tworzeniu nowych projektów. 

Jak inni poradzili sobie z tym porządkowaniem można poczytać u Uli


    

9 komentarzy:

  1. U mnie też czas na porządki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czasami zmieniam to i owo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję porządków. Dziękuję za wpisanie mojego bloga do listy obserwowanych. Ja też tutaj zaglądam regularnie. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też siedziałam wczoraj przy porządkach prawie cały dzień ;) Ale to dobrze, w końcu to też nas rozwija ;) A u Ciebie wcale nie ma grochu z kapustą! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Porządki muszą być :) Też powinnam z Sisterką parę zmian powprowadzać. Podobają mi się te małe ikonki na samej górze, gdzie można Cię znaleźć (g+, fb...) Patrzę na Twój blog i "O mnie" dałabym wyżej. Ale to tylko taka mała sugestia :) Ślicznie jest i przede wszystkim czytelnie.
    Pozdrowionka! Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mnie zrobię wyżej jak dorobię się jakiegoś zdjęcia profilowego :-)

      Usuń
  6. Magda wrocilas na stara strone? W jakiej firmie wykupilas nazwe domeny? (tez w OVH?). Chcialabym Ci jakos w tym pomoc, ale nie wiem jak na odleglosc. Moze sprobuj jeszcze raz na spokojnie. Pozdrawiam BEata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatka, nie przejmuj się, jeszcze raz na spokojnie postaram się zrobić, może tym razem się uda, a jak nie to trudno.

      Usuń
  7. Magda, bardzo mi miło, że o mnie wspomniałas. Wielkie dzięki i cieszę się, że się przydało. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!