Szukaj na tym blogu

wtorek, 26 sierpnia 2014

Pojawiam się i znikam i znikam

Zachciało mi się przenosin na własną domenę www.makneta.com , ale ponieważ informatyk ze mnie jak z koziej d... trąba, to coś musiałam źle zrobić i nie udała mi się ta przeprowadzka. Wróciłam na dawny adres, ale dziś wieczorem mam zamiar spróbować jeszcze raz.
Tak więc istnieje ewentualność, że będę zniknięta też jutro i nawet tego wpisu nie będzie jutro.

Ale jak tylko się pojawię Wspólne dzierganie i czytanie pojawi się także, więc bądźcie gotowe :-)

A póki nie będę zniknięta, zostawiam Was z zajawką buraczkowej bluzeczki.







    

4 komentarze:

  1. A już się przeraziłprzerazilam, że znikasz całkiem. Uff. Powodzenia z przeprowadzką. A zajawka interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale i tak coś dziś na środowo wkleję ( chyba )

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej perspektywy sweterek wygląda bardzo kusząco :) Czekam na resztę zdjęć - szczególnie na wzorek na plecak i wykończenie przodu.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!