Szukaj na tym blogu

czwartek, 28 sierpnia 2014

Debbie Macomber: Sklep na Blossom Street

 Książkę przeczytałam jednym tchem przy okazji robienie na drutach :-) !!!

Jest przyjemne, lekka i oczywiście opowiada o czterech kobietach, które połączył sklep "Świat Włóczki". 

Każda z nich ma swój bagaż doświadczeń, pochodzi z innej warstwy społecznej, a jednoczy je robienie na drutach. 

Autorka książki Debbie Macomber jest nie tylko powieściopisarką, ale również zapaloną dziewiarką. W swojej książce umieściła również kilka fajnych cytatów dotyczących robienia na drutach, np:

"Z robieniem na drutach jest jak ze wszystkim w życiu - tyle samo zawdzięcza się porażkom, co sukcesom" 


"W rękach osoby robiącej na drutach włóczka staje się pośrednikiem między sercem a duszą"


"Przędza tworzy sploty, a sztuka robienia na drutach umacnia przyjaźnie i łączy pokolenia" 




Chciałam Wam zaproponować zabawę pt. Wędrująca książka.

A oto zasady zabawy:
1. Chęć wzięcia udziału w zabawie zgłaszamy w komentarzu w tym poście. . Należy podać swój adres e-mail, przez który będziemy się kontaktować w sprawie przesyłki książki
2. Osoba, która otrzyma przesyłkę z książką ma 3 tygodnie na jej przeczytanie. Bardzo proszę  o delikatne obchodzenie się z książką, tak aby jak najwięcej osób z niej mogło skorzystać.
3. Osoba, która otrzymała książkę, przesyła ją dalej na swój koszt listem poleconym (konieczne jest potwierdzenie nadania). Proszona jest również o poinformowanie o tym fakcie organizatora czyli mnie. 
4. Przy ustalaniu trasy brana jest kolejność zgłoszeń oraz miejsce zamieszkania (tak aby uniknąć zbędnych kosztów przesyłki).
5. W ciągu jednej “trasy” książka trafia do 5 osób. Na książkę, która jest u 4-5 osoby z listy, uruchamiane są ponowne zapisy.
6. Zabawa przeznaczona jest dla osób posiadających bloga min. 1 miesiąc.

W sumie to małym nakładem można przeczytać fajną książkę. Serdecznie zapraszam

Jak zawsze mam dylemat, bo miało być 5 osób, a zgłosiło się 7(nie licząc mojej przyjaciółki Barbamamy, ale ona nie ma bloga) - o to lista:

1.Karto_flana
2. Monika Nyka Creative Paruparo

3. Fanturia Fanturia i ..............
4. Yadis Handmade, DIY, lifestyle
5. Janielka Kraina drutów i szydełka
6. Jolajka Moje dłubaninki
7. Barbaratoja Minął dzień
8.. Violaslomka Druty, szydełko i robótki

    


22 komentarze:

  1. Super pomysł, aż chce się założyc bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się piszę :)
    creativeparuparo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez się piszę joannan71@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na dobrą książkę zawsze znajdzie się czas (tak jak na druty ;-) ) Chętnie zapisuję się do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie się dopiszę do listy :)
    barti427@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. to ja będę piąta?
    b.piasecka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chcę!
    joanna.cosel@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja również chcę : violaslomka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też!!!!
    Werstymonika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja i ja: dziana.baba@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bym chętnie w kolejce się ustawiła.
    justyna.wojcik84@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chetnie jesli jest taka mozliwosc wziecia udzialu z zagranicy. EllaZajac@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie wezmę udział w zabawie d.a.lipinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Magda, gdybym mieszkala w kraju chętnie bym się przyłączyła do zabawy, ale tak tylko podałam informację dalej na blogu. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  15. Magda! Ja też chętnie poczytam. Może być w drugiej turze.
    zula7@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Można się jeszcze przyłączyć? Jeśli tak to ja również chętnie poczytam:)
    pomieszane-poplatane@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią też bym przeczytała taką pozycję. jeśli nie w tej, to może w następnej kolejce?
    doriss@opoczta.pl
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  18. Książkę dostałam i zaczynam czytanie !

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy jeszcze można dołączyć do zabawy?
    mój adre
    dorota_jarm@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Można jeszcze się zapisać?
    Mój adres arla1@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy tu też mogę dołączyć? catrinka85@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!