Szukaj na tym blogu

czwartek, 13 maja 2010

Gail 3



Tak wygląda gotowa chusta Gail zrobiona z włóczki Angel Bergere. Cudownie miękka i cieniutka, w czasie robienia wydawało mi się wciąż, że jest za mała. A teraz okazuję się, że jest bardzo duża.

EDIT: Jeszcze 3 zdjęcia z chustą wrzuciłam na Flickr

Zrobiłam ją na wymiankę z Kosimką Ja dostałam piękne srebrne kolczyki oraz filcową broszkę (zdjęcie kolczyków zapożyczone z bloga Kosimki)

Zdjęcie broszki postaram się zrobić przy okazji ;-)

Chusta poleci do Kosimki dopiero jutro, mam nadzieję, że jej nie rozczaruje.

18 komentarzy:

  1. Chusta jest PRZEPIęKNA!
    Chyba w końcu zrobię sobie taką...

    Pozdrawiam,
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  2. MOtylku, rób koniecznie (sama nie mam ani jednej - nie licząc grubaśnej szarej)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna,jak ktos może być rozczarowany widząc takie cudo

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta,,boję się zacząć taką chustę ,wydaje mi sie że sobie nie poradzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Isia, dzięki.
    Jaga, tu naprawdę nie ma się czego bać. Dwa posty niżej pisałam jak się dzierga taką chustę. Na początek można zacząć z czegoś ciut grubszego niż cieniuteńki moherek. A jakbyś miała jeszcze jakieś pytania to wal jak w dym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna chusta..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta piękna a i kolor ładny. Nie wiem, czemu nie kupułam sliwki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna chusta- piękny kolor. I faktycznie wyszła bardzo okazała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna chusta!
    Masz chyba motorek w rękach, tak szybciutko zrobiłaś.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Persjanko, Monotemo, Antonino, Splociku, dziękuję bardzo.
    MOnotemo, nie wiem czemu nie wzięłaś śliwki, kolor jest naprawdę śliczny - nie krzykliwy.
    Splociku, niestety nie zrobiłam jej tak szybko jak bym chciała, niestety.
    Ale się staram.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka cudna chusta!! ja bym też taką chciała mieć ale nie umiem takiej zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Madziula, to naprawdę nie jest trudne ;-)
    Robaczku, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super chusta i fajna wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje chusty są przepiękne! Podziwiam za kunszt i... cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna chusta,też chciałabym taką.Widziałam,że zamieściłaś opis wykonania więc może się skuszę?...pozdrawiam
    małgosia

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna chusta. Bardzo mi się z letnią mgiełką kojarzy...;-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!