Szukaj na tym blogu

czwartek, 6 maja 2010

10 zdjęcie

Bardzo dziękuję Cyryllo za zaproszenie do zabawy.

Zadanie nie łatwe wybrać owo 10 zdjęcie z najstarszych znalezionych na kompie. Na tym komputerze przechowuję głównie zdjęcia robótkowe, albo takie które prędzej czy później trafiają na bloga lub mają być oscrapowane. Doszukałam się kilku zdjęć z 2006 roku i wrzucam jedno z 14 listopada 2006.
Na zdjęciu ja z Judysią



Tak wyglądałyśmy 6 dni przed przyjściem Judysi na świat. Ot i cała historia związana ze zdjęciem.
Do zabawy zapraszam (o ile oczywiście macie ochotę):
Kasiant
Motylek
3nereida
Ivalia
AgnieszkaMD



A pro po scrapów. Dawno nic nie robiłam, miałam zrobić wędrasia i już dawno puścić w świat, niestety jakoś papier mnie nie lubi i efekt dzisiejszej zabawy z papierem powędrował do śmieci.
Staram się co dzień zrobić coś na wyzwanie Miszelki, ale niestety nie zawsze ma to ręce i nogi, aby można było pokazywać.

10 komentarzy:

  1. Magda ja znam to zdjęcie !
    I wszystko pamiętam : wspólne oczekiwanie i radość z narodzin naszych najmłodszych dzieci.
    Ciesze się bardzo że to zdjęcie pokazałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu wyglądałaś ślicznie i jaki miałaś duży brzusio :).
    Dziękuję za zaproszenie do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za zaproszenie !!!chetnie sie przyłącze, ale mi teraz dałas zadanie nie lada!!! Ale twoje zdjęcie mnie urzekło sliczne!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj:)

    Że tak z lekka jowialnie: wchodzę w to:))
    Dzięki za zaproszenie, ale muszę dopuścić się małego obejścia reguł.
    Mój komputer jakiś czas temu zaszwankował i wszystkie zdjęcia musieliśmy przerzucić na płytki.
    Nerwówkę czuliśmy ogromną albowiem zdjęć tam mieliśmy przysłowiowe milionpięćset...
    Wobec czego wybiorę jedną płytę ze zdjęciami i wezmę ostatnie dziesiąte, czy to wielkie oszukaństwo?????
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cyrylla, możesz pamiętać, bo na tym komputerze mam tak jak pisałam głównie zdjęcia, które do czegoś używam ;-) Całe miliony innych są na kompie męża, bo fotografia to jego pasja jest.
    Agnieszko, Kasianat już nie mogę się doczekać waszych zdjęć.
    Ivalia, myślę, że to powinno być 10 najstarsze zdjęcie z owej płytki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to obie mamy dzieci z listopada 2006 ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcie...
    ja nie moge odżałować, że nie mam zdjęć z zaawansowanej ciąży z córeczką

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam problem bo zdjęcie najdawniej wrzucone na komputer mam, ale mam też zdjęcie zrobione tradycyjnym aparatem, potem zeskanowane i przerzucone na komputer później niż to wspomniane przed chwilą. Różnica jest dość spora - jakieś 60 lat... No to które mam zamieścić?

    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  9. Myśli krzyżykiem pisane, skorpionki to straszne uparciuchy, prawda?
    Beso, dziękuję. Te zdjęcie to robiłam specjalnie, żeby pokazać brzuszysko.
    Motylku, mogą być i te skanowane - ma być 10 od końca.

    OdpowiedzUsuń
  10. dziś przeglądam bo mi fotka w oczy wpadła ;-) mój nie skorpion, tylko strzelec ;-) i ja to mówię że na szczęście strzelec ;-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!