Szukaj na tym blogu

wtorek, 12 listopada 2013

Listopad kojarzy mi się z ... Wyzwanie foto Dzień 2

Od zawsze listopad kojarzy mi się z szarością, szare dni, wczesne wieczory, brak światła. W tym roku jest trochę inaczej, bo nawet słoneczko świeci.

Ostatnio powoli przekonuję się do koloru szarego.

Moje dziergadła w różnych odcieniach szarości.

Przy okazji pokażę Wam wydzierganego przeze mnie mobiusa. Te wyzwanie to przy okazji mobilizacja do zrobienia zdjęć, bo mobiusa wydziergałam jeszcze latem. A włóczka ta sama co w prostej czapce i w chuście z rogami, a druty chyba 6,00 albo 5,5mm - niestety nie pamiętam.




 Więcej interpretacji tematu u Uli na  blogu SenMai

24 komentarze:

  1. Ach jakze chcialabym umiec tak dziargac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze możesz poprosić o wydzierganie Maknetaknits

      Usuń
    2. Smaki życia, nie śmiałam proponować tego sama :-)

      Usuń
    3. Martynosia, jeśli masz podstawy to znaczy umiesz oczko lewe i prawe to taki mobius wcale nie jest trudny.

      Usuń
  2. I Ty, to wszystko SAMA? Podziwiam i..i zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maggie, to tak przez kilka miesięcy i same grube włóczki, więc to nie jest jakiś wielki wysiłek. pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo ładny, a falbaneczka dodaje mu finezji
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a falbaneczka dodana żeby ożywić trochę.

      Usuń
  4. piękna cieplusia zamotka. Jesień w tym roku rzeczywiście nas rozpieszczała feerią barw, ale te szarości w szalu wcale nie są szaro-bure i listopadowe, dla mnie są po prostu eleganckie :) Jeszcze lekka czapka do kompletu i byłoby doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Czapkę z tej samej włóczki pokazywałam kilka postów temu z opisem, chociaż zrobiona została innym wzorem.

      Usuń
  5. Cieplutkie to Twoje listopadowe skojarzenie:) Ciekawe co wymyslisz na jutro:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chwilę potrzymam w niecierpliwości, bo sama do końca nie wiem czy uda się zrobić takie zdjęcie jak zaplanowałam.

      Usuń
  6. piękne są włóczki z włosiem, mięciutkie i miłe w dotyku - szale piękne ...

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam szarości, pasują do wszystkiego, są przytulne.

    Twoje szale uwielbiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ja ostatnio głównie w czerni, szarość to już kolor w moim wydaniu.

      Usuń
  8. Wszystko jest w "moich" kolorach. Cudne robótki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!