Szukaj na tym blogu

niedziela, 3 listopada 2013

Blogowe odkrycie tygodnia

Tyle czasu szwendam się po blogach, tyle pomysłów ciekawych można znaleźć. Problem w tym, że często zapominam, gdzie to COŚ superastego widziałam. Postanowiłam więc od czasu do czasu sobie na blogu zapisać te znaleziska.

W tym tygodniu odkryłam blog Twoje DIY - czyli zrób to sam. Autorka bloga - Kasia dzieli się z nami pomysłami na proste, własnoręcznie wykonane, niedrogie ozdoby, które przydadzą się w domu.

Mnie zauroczyła kilkoma projektami:
1. Mini szklarnią - kilka razy będąc w Ikei zastanawiałam się nad zakupem, a tu instrukcja jak zrobić gotowa.


2.  Lampką z patyczków do lodów 
ostatnio jestem na etapie poszukiwania ciekawych rozwiązań na oświetlenie w domu.





4. Pufa z palety


5. I urocza ramka w stylu vintage


Wszystkie zdjęcia pochodzą z bloga Twoje DIY - czyli zrób to sam

6 komentarzy:

  1. Świetne pomysły. Dziękuję za podzielenie się tym ciekawym blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się lampa, fajne są takie odkrycia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pomysły. Dzięki za namiary, chyba tam zajrzę.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Magdo!
    Zauważyłam wzmożony ruch z Twojego bloga i kliknęłam, a tu niespodzianka jaka piękna reklama. Bardzo dziękuję za miłe słowa pod adresem mojego bloga i mojej pracy. Przy okazji trafiłam z czego bardzo się cieszę. Będę zaglądać. Serdecznie pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że ci się podoba mój wpis i dziękuję za linka na twoim blogu. Na pewno jeszcze nie raz do ciebie zajrzę.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!