Szukaj na tym blogu

wtorek, 14 lutego 2012

Dzień 14

I znowu bez moich zdjęc. Nie mam czym się chwalic. Próbowałam zrobic zdjęcia mojego kacika robótkowego, ale dopiero na tych zdjęciach widzę, że nie wykorzystuję zupełnie potencjału jaki posiada mój dom.
Dlatego tylko kilka fotek cudzych dla inspiracji.
Ciekawy pomysł na okrycie starego fotela, a może nawet zwykłego ogrodowego krzesła:
A tu super sposób przechowywania włóczek:
A tak mogłaby wyglądac moja pracownia:


Zdjęcia pochodza z różnych stron, a dopiero kilka dni temu dowiedziałam się o istnieniu Pinterest   (link prowadzi do moich póki co skromnych zbiorów).
Dzięki tej aplikacji możemy gromadzic interesujące zdjęcia z netu nie tracac dostępu do źródła, strony z której pochodzą.

7 komentarzy:

  1. Dowiedzialas sie dopiero niedawno bo nie zagladalas na moja strone

    OdpowiedzUsuń
  2. To ostatnie zdjęcie też mogłoby być moją pracownią. Wołami by mnie z tamtąd nie wyciągli:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł ubranek na fotele świetny, ale latem to tyłki są ugotowane:).Żeby mieć takie pracownie czy też kąciki robótkowe to niezbędny jest dom! Ja na razie mogę pomarzyć!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super inspiracje. Też mi się marzy taka pracownia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj też marzę o swoim robótkowym kąciku...Pomysł na krzesła rewelacja:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia cudowne,pomysłowe.A ja znalazłam w Google stronkę"Serwetki z kordonka" i tam były też moje,czy wszystkie tego nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Okrycia na fotele są rewelacyjne, ale ja osobiście nie podjęłabym się :))) Za to pracownię też bym taką mogła mieć, ale jak napisała nuta, trza mieć dom na taką pracownię. Na razie cieszę się moim malusim kącikiem ;p

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!