Szukaj na tym blogu

czwartek, 10 marca 2016

Zajączek wielkanocny na drutach - inspiracje z sieci

W ramach przygotowań do kiermaszu przeszłam internet wszerz i wzdłuż w poszukiwaniu fajnych dzierganych zajączków wielkanocnych. Najważniejszym z kryteriów wyboru było, aby króliczek wielkanocny był gotowy bez zszywania lub z minimalna ilością szwów.  Kolejnymi, aby zajączek był nieduży i zabawny, tak aby spodobał się młodszym dzieciom. I dodatkowo wybrałam tylko takie wzory, które są dostępne bezpłatnie.

Najbardziej mi się spodobały


Bunny Nuggets



To króliczki, które robi się na okrągło, zszywa się dół po wypełnieniu, przyszywa uszka, więc chyba nie ma aż tak wiele przy nich pracy. 

Tumbling bunnies



Są bardzo zabawne, mają niespotykany kształty i powinny podobać się dzieciom. Jeszcze nie próbowałam ich robić, ale mam nadzieję, że nie są trudne. Zaczyna się je od dołu na okrągło, a potem zbiera oczka z trzech stron i w ten sposób powstają piramidki.


Amigurumi Pocket Bunny



Te są do zrobienia w dwóch wersjach, na okrągło i ze zszywaniem. Jak zdążę to i jednego takiego też chętnie bym zrobiła. 

Tiny bunny badge 



To słodkie króliczkowe przypinki, szczególnie jeśli użyje się włóczki z włoskiem.

I jeszcze Miffy  z balonikiem znana z bajeczek dla dzieci



Trochę pracy przy niej jest, więc nie wiem czy dam radę zrobić na kiermasz, ale bardzo mi się podoba.

I dostępna jest też Miffy w wersji w niebieskiej sukience 


 Ta ma bardzo fajne uszy. 

A Wam, który z tych wzorów podoba się najbardziej?  

Szkoda, że wszystkie te wzory są dostępne tylko w języku angielskim. Jeśli więc podoba się Wam, któryś z króliczków, to chętnie Wam pomogę w wolnej chwili z tłumaczeniem.

Niestety nie znalazłam nic takiego po polsku, poza znanym opisem króliczka z kwadratu. Mam nawet kilka kwadracików wydzierganych we wcześniejszych latach i pewnie z nich też zrobię kolorowe wielkanocne króliczki.

Przy okazji bardzo dziękuję dziewczynom, które na fb oraz w komentarzach pod moim poprzednim wpisem na blogu, pomogły mi i podrzuciły linki do fajnych wielkanocnych zabawek, a szczególnie Martynie. Dziękuję bardzo.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!