Szukaj na tym blogu

środa, 30 marca 2016

Wspólne dzierganie i czytanie i wciąż o zabawkach

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.

Bardzo też lubię zaglądać na wasz blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.

Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. * 

wspólne dzierganie i czytanie

 

Opanowała mnie zabawkomania i nie mogę przestać dziergać. Robię kolejną - tym razem kotka. Miałam go wydziergać na wczoraj, ale mi się nie udało skończyć. Została wprawdzie tylko kosmetyka, ale ona zajmuje sporo czasu, więc zostawiłam to sobie na dzisiaj.

Wzór na kotkę Tabitha jest oryginalnie napisany na zabawkę, w której wszystkie elementy robi się na płasko i potem się zszywa. Ja zaczęłam tak robić, ale zaraz po zrobieniu stóp przeszłam na dzierganie na okrągło i mam nadzieję, że to zaoszczędzi mi trochę czasu. 

Zabawki nie tylko są wciągające, ale również wymagają sporo uwagi, tak więc z czytaniem znowu jestem na bakier i wciąż u mnie ta sama książka, czyli "Palmy na śniegu".

A Wam jak minął tydzień? 

Zapraszam serdecznie na 

 
   
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!