Szukaj na tym blogu

środa, 16 marca 2016

Wspólne dzierganie i czytanie

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.
Bardzo też lubię zaglądać na wasz blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.
Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. *
zajączki na drutach książki



Produkcja zajęcy trwa, chociaż tempo nie jest zbyt powalające. Trochę czasu zajął mi duży zając, którego muszę jeszcze tylko zszyć. A tak robię małe formy i wszelkie zszywanie i doszywanie buziek zostawiam na weekend. Ale jak widać szału nie ma, muszę w końcu wziąć i się sprężyć, a nie tylko myśleć co wydziergać, a po prostu dziergać.

Mam też jakoś mniej czasu na czytanie. Murakami idzie powoli, a raczej ja go czytam powoli. A na wieczory wzięłam sobie na czytniku Palmy na śniegu. Książka zaczyna się intrygująco, ale zwykle jak leżę w łóżeczku to oczy mi się zamykają tak, że jestem w stanie czytać tylko przez kilka minut.

A co u Was słychać? Zapraszam na 

   
 
   


   


PS. Zabawa odbywa się też na fejsbuku i jest to już Wspólne robótkowanie i czytanie 17, można też przyłączyć się do akcji na instagramie używając hasztagu #wspolnedzierganie, a także jeśli oznaczycie mnie na instagramie @makneta, to na pewno do was zajrzę i dam serduszko.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!