Szukaj na tym blogu

czwartek, 4 czerwca 2015

12 chust lub szali w jeden rok - March Shawl w wersji small

Chusta wydziergana już dawno, ale jak to u mnie mistrzyni przeciągania wszystkiego w czasie, fotki zostały zrobione dopiero w zeszłym tygodniu.

Ta chusta to młodsza siostra mojej chusty March MKAL Shawl, którą w marcu robiłyśmy razem. A w sumie to chusta, która służyła za tło do tamtego banerka i została wykonana w dość kontrastowych jak dla mnie kolorkach.
Zużyłam na nią tylko 2 motki włóczki Holst SuperSoft po jednym w każdym kolorze.





Osoby, które zapisały się na mój newsletter przed ostatnią niedzielą otrzymały wzór małej chusty March Shawl w pdf .

I tylko w takiej formie ta chusta będzie dostępna. Czyli jeśli chciałabyś mieć ten wzór w formie pdf, zapisz się na mój newsletter - formularz w kolumnie po prawej stronie. 





Od dłuższego czasu już chodziło to za mną, ale ponieważ ręka odmawiała mi posłuszeństwa, to nie śmiałam tego proponować.

Ale postanowiłam jednak zaproponować Wam zabawę pt. 12 chust lub szali w jeden rok. 

Zabawa zaczyna się w czerwcu 2015 roku i kończy się w maju 2016 roku. Co miesiąc robimy jedną chustę lub szal i pod koniec miesiąca zamieszczamy linki pod moim postem poświęconym wyzwaniu.
Założyłam również grupę na fejsbuku, do której serdecznie Was zapraszam - 12 chust lub szali w jeden rok

To jak, macie ochotę się przyłączyć?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!