Szukaj na tym blogu

sobota, 27 czerwca 2015

Sobotnie link party u Maknety

Już dwa tygodnie minęły od ostatniego naszego chwalenia się swoimi skończonymi pracami. 

U mnie w temacie robótek wciąż dzieje się niewiele. Ostatnio pokazywałam tylko obraz pt. Storczyki, który namalowałam dla mojej mamy.



Zasady zabawy:

Jeśli tylko macie ochotę możecie dodać link do JEDNEGO  lub DWÓCH wpisów z 

OSTATNICH DWÓCH TYGODNI,

 które uważacie za ciekawe.

♥ Może napisałyście tutorial, sfotografowałyście skończoną robótkę lub ugotowany obiad, a może napisałyście ciekawy artykuł na dowolny temat i chciałybyście zaprezentować go również osobom odwiedzającym mojego bloga. 

♥ Wystarczy dodać link pod tym postem klikając w niebieski przycisk "Add Your Link"

♥ Zapraszam serdecznie do zaglądania do osób, które biorą udział w linkowaniu i pozostawianiu komentarzy.


********************************************

Przegląd minionych dwóch tygodni

Na początku zapraszam do Introwertyczki na jej wiersze pt. Ktoś Coś

Polecam również wzruszający tekst o braterskiej miłości napisany przez Mamę z przedmieścia.  

Beata z Vademecum blogera pisze o karmieniu piersią oraz o dobrej organizacji czasu w blogowaniu. 

Monotema zaprasza po książki.  

U Ani artykuł o wosku o zapachu morskich traw oraz drugi, o tym jak się zmotywować i wziąć za siebie.

Zapraszam również do oglądania prac naszych koleżanek.













  
W Świecie Sutaszu jak zawsze pięknie wykonana biżuteria - różowo-brązowe kolczyki







  
Mama z przedmieścia prezentuje instrukcję wykonania baldachimu








A na blogu Kurs Kroju I Szycia instrukcja wykonania prostego pareo. Bardzo się cieszę, że Janek dołączył do naszego link party, bo dzięki temu odkryłam fajny blog i latem będę uczyć się szyć.


 Następne link party za dwa tygodnie, a teraz zapraszam Was do dzielenia się swoimi linkami. 


   

   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!