Szukaj na tym blogu

wtorek, 30 września 2014

Indian Summer Cowl

Nie wiem jak to jest, że wszyscy dookoła wciąż szczerzą zęby, a ja ledwo daję radę unieść kąciki ust.
Jakiegoś doła załapałam i nie cieszy nic.

Nawet to, że w końcu udało mi się opublikować wzór komina - tylko od Bożego Narodzenia to trwało. 

Na tę okazję zrobiłam komin z Malabrigo Rastita, pięknej i miękkiej włóczki w barwach jesieni.  Ale na zdjęciach tylko "Marlenka".




Wzór można kupić 20% taniej do 7 października 2014 roku używając kodu: WRAPKAL


I przy okazji chcę Was zaprosić do udziału we wspólnym dzierganiu 



Nie zrażajcie się językiem angielskim, tylko po prostu się przyłączyć, jeśli macie ochotę wziąć udział w naszym (moim i Hani) wspólnym dzierganiu. 
Dziergamy wspólnie chusty, szale i kominy wg  moich i Hani wzorów, również tych darmowych. 

Możecie wybrać sobie:

Wzory Hani Maciejewskiej:

Moje wzory:
Umbrella Shawl (wkrótce - miał być częścią dużego projektu kilku polskich projektantek, ale nie wyszło)
Golden Triple Leaf Shawl (wkróce)

Przewidujemy nagrody w trakcie trwania Kal'a oraz wybór najładniejszych prac wg projektu mojego i Hani. 

Wspólne dzierganie trwa od 1 października do 1 grudnia. 

Nie dajcie się prosić, zapraszam :-)


10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny komin.widać że cieplutki.
    pozdrawiam I.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny ten szal i cudowne fotki pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na "niechcenie" to jesteś bardzo, bardzo aktywna. Ciągle dziergasz, piszesz, opracowujesz, publikujesz, chodzisz na zajęcia, jeździsz na rowerze i pewnie wiele innych rzeczy robisz! Podziwiam! Życzę minięcia doła, choć wiem, że to nie takie proste. Ja się też staram nie poddawać ale zauważyłam,że nawet książki czytam i czasem nie są w stanie mnie wciągnąć a przecież czytanie to moje drugie imię :). Może w konfrontacji z życiem wymyślone historyjki już nie potrafią interesować? Ale nie poddawajmy się! Życzę poprawy nastroju :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko, to bardziej jest niezadowolenie ze wszystkiego co się robi i uczucie, że nic nie wychodzi.
      W sumie przez to czytam tylko w miarę optymistyczne historie, nie zniosę więcej życiowych trudów i problemów.
      I dziękuję :-)

      Usuń
  4. Cudowny komin, bajeczne kolorki :) Podobają mi się te barwy :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, to prawda, te kolorki są super.

      Usuń
  5. bajeczne kolory i jaki wzór - przepięknie

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!