Szukaj na tym blogu

piątek, 19 września 2014

Rzeczy, bez których nie mogę żyć?


Na początku pomyślałam, o jakie fajne, a potem miałam spory kłopot, jako że temat potraktowałam dosłownie i szukałam rzeczy materialnych, a nie osób, wrażeń czy emocji. 

Nie przywiązuję się do rzeczy, są to są, a jak ich nie ma, to też dobrze.  
Aczkolwiek wybrałam rzeczy, których używam codziennie i ułatwiają mi funkcjonowanie lub wiążą się z moim hobby. 


1. Kawa - czasami wystarcza za samo śniadanie, czasami jest jedynym napojem, który piję w ciągu dnia i wtedy wychodzi, że wypijam 2 maks 3 kubki napoju. Wiem, że to nie dobrze, ale jakoś nie mogę przyzwyczaić się do wody, a herbatę pijam bardzo rzadko, soków nie lubię. Co tu pić?

2. Laptop i komórka to prawie jedno i to samo, dużo czasu spędzam przy laptopie, a jak nie mogę to choćby na komórce sprawdzam maile lub fejsa. 

3. W kwiatowym etui leży sobie mój czytnik Kindle, który tutaj symbolem książek czy też słowa pisanego tak w ogóle.

4. Oczywiście nie mogło zabraknąć ulubionych drutów - jak w czerwcu popsuły mi się ulubione czwórki z serii Addi Lace , to na próbę zamówiłam sobie 4,00 Hiya Hiya i jestem tak samo zadowolona jak z Addi Lace. Mają fajną żyłkę i oczywiście są super ostre. 

5. A na koniec - strzałki/rzutki do darta. Nie, nie zrezygnowałam z gry. Wciąga mnie raz bardziej, raz mniej. Nie zawsze mam siłę, czas i ochotę ćwiczyć, ale piątkowego turnieju nie odpuszczam. 

6. Na zdjęciach nie zmieścił mi się rower :-). No może bez przesady, ale polubiłam ten wiatr we włosach. A jeszcze kilka tygodni temu na samą wzmiankę o rowerze mówiłam, dziękuję, wolę posiedzieć. 

Ostatnio znajomy spytał:  "Co się z tobą dzieje? Grasz w darta, zaczęłaś jeździć na rowerze, o co chodzi?" 

No właśnie, co się ze mną dzieje ;-) 


    

15 komentarzy:

  1. Kolejny raz czytam dzisiaj o rowerze, miałam czekać do przyszłych urodzin, ale chyba pomyślę już na wiosnę. Nad czytnikiem zastanawiałam się już długooo, a po dzisiejszym wyzwaniu i przeczytanych wpisach, podjęłam decyzję - sprawię sobie pod choinkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć najlepiej rowery kupować zimą (ponoć wtedy jest najtaniej), z czytnika na pewno będziesz zadowolona.

      Usuń
  2. Każda z nas potrzebuje różnych dodatków, które ułatwiają i uprzyjemniają nam życie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, trzeba sobie umieć uprzyjemnić i ułatwić życie.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję :-) Chyba, że to ostatni śpiew łabędzie ;-)

      Usuń
  4. Ja dzień zaczynam od zrobienia kawy :) Uwielbiam jej smak i zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, sam zapach kawy działa pobudzająco. Najbardziej lubię, gdy mąż mi robi :-)

      Usuń
  5. Kolorowy jest Twój świat, różnorodny, ciekawy.Na dobrą kawę poranną zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję serdecznie za zaproszenie. Jakoś sobie trzeba radzić i dodawać życiu kolorów.

      Usuń
  6. Dokładnie - rzeczy jeśli są, to fajnie ale można się bez nich obejść, choć bez niektórych naprawdę trudno.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!