Szukaj na tym blogu

sobota, 27 września 2014

# 4 Subiektywny przegląd linków tygodnia


Jak minął Wam tydzień? Ja niestety walczę od tygodnia z przeziębieniem. Ale mam już dość użalania się nad sobą, więc dzisiaj jeszcze planuję dłuższą przejażdżkę rowerową (mam nadzieję tylko, że wiatr trochę się uspokoi i nie będzie padać).  Poza tym muszę naładować akumulatory przed nowym tygodniem w pracy. Na wieczór zaś książka i robótka, bo czuję, że nowe pomysły znowu mi się pchają do głowy, a muszę pokończyć wcześniej rozpoczęte prace. 

A póki co zrobiłam sobie sobotni poranny przegląd blogowy i wybrałam kilka propozycji dla Was i dla mnie samej, żeby nie zapomnieć o tych inspiracjach.




Wszystkie zdjęcia pochodzą z zalinkowanych stron. All photos come from linked webpages. 

1.  Zachwyciła mnie czapeczka w serduszka wykonana przez Monikę z bloga Creative Paruparo. Nie znałam wcześniej tego wzoru, tak więc dziękuję teraz Monice za inspirację, bo mam zamiar wydziergać podobną dla Judyty. 


2.  Kto nie oglądał filmów "Potwory i spółka" albo "Uniwersytet Potwornicki"? Dobra zabawa w oswajanie strachów. Oswajać strachy można też przy pomocy słodkich i przytulnych dzianinowych potworów, takich jakie wydziergała Kasia z bloga Wydziergane


3.  Taki śliczny sweterek wydziergała Renata z bloga Dziergawki. Podoba mi się wzór i kolor i ciekawa konstrukcja. 


4. Od pewnego czasu z uwagą obserwuję blog Magdaleny Lamodalena, blog modowy, pewnie dobrze już wam znany. Zachwyciła mnie swoim ostatnim outfitem - bardzo lubię bluzeczki, sweterki nietoperki i jeszcze do tego ten ciepły brąz. 


5. A na koniec wyzwanie z bloga Jest-rudo pt. Być kobietą. Brzmi interesująco, ale zupełnie nie wiem czy dam radę, niby to tylko 15 zadań fotograficznych do wykonania do 21 października, ale wymagają trochę więcej niż tylko pstryknąć fotkę, trzeba też trochę popracować nad sobą - ja na pewno, bo jakoś na co dzień nie myślę o podkreślaniu kobiecości.



13 komentarzy:

  1. Lubie te Twoje wpisy z cyklu subiektywne linki, zaraz przybieglam, zachwycilam sie czapeczka z serduszkami od Moniki, potworki tez sa urocze. Pozdrawiam serdecznie BEata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, dziękuję że zaglądasz i komentujesz.

      Usuń
  2. Kobiece wyzwanie faktycznie interesujące, ale chybabym poległa - przy "babskich gadżetach" pomyślałam, że mogłabym zrobić zdjęcie swojej osobistej skrzyneczki z narzędziami i ulubionego młotka, a "dłonie" skojarzyły mi się z fotografią rąk uwalanych ziemią po przesadzaniu kwiatków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) No w tym wyzwaniu to chodzi właśnie o to by wydobyć, wzmocnić tę swoją kobiecość, nawet jeśli na co dzień nie mamy na to czasu.

      Usuń
  3. Interesująca wędrówka po blogach. Ja też lubię takie podróże. Kobietki mają tyle ciekawych pomysłów, że z przyjemnością buszuję po Internecie w poszukiwaniu czegoś interesującego i dającego inspirację oraz chęć do działania.. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :) http://wharmonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dlatego blogowanie jest fajne, tyle kreatywnych osób zamieszcza swoje pomysły w sieci.

      Usuń
  4. Kurcze, a ja jakos nie przepadam za wyzwaniami foto... Czasem jeden wpis robie kilka dni, a zgrywanie zdjec i wstawianie ich od razu to dla mnie jakos za szybko....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie mogę wykrzesać w sobie tym razem chęci na to foto wyzwanie, w ogóle nie mam ochoty patrzeć w stronę obiektywu. Ale może jeszcze się zbiorę w sobie. A tu w sumie można zrobić 15 jednego dnia i wstawić dopiero pod koniec trwania wyzwania.

      Usuń
  5. Nie przepadam za wyzwaniami foto, ale czas zmienić wiele rzeczy w moim życiu więc chyba się skuszę :D
    U Moniki bywam na bieżąco i widziałam czapeczkę też uważam, że jest fajna :] nie wspominając o potworach, które są niesamowite :)
    Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czasami trzeba coś zmienić, chociaż ja jakoś mam coraz mniej przekonania do tego.

      Usuń
  6. Niezmiernie się cieszę, że moja wersja czapeczki ci się podoba :)
    Lubię jak ktoś rekomenduje inne blogi, wtedy mam dawkę nowości w pigułce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, czapeczka bardzo mi się spodobała.
      Też lubię jak ktoś dzieli się swoimi odkryciami.

      Usuń
  7. Może to dobry moment, żeby właśnie o sobie pomyśleć..? zachęcam Cię serdecznie do wzięcia udziału w akcji :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!