Szukaj na tym blogu

wtorek, 23 września 2014

Trochę techniki i człowiek się gubi

Człowiek, czyli ja, oczywiście.

Po pierwsze, dopiero niedawno odkryłam, że większość komentarzy, które ostatnio zostawiłam na blogerze odfrunęło. Nie zwróciłam na początku uwagi, że komentarze w ogóle się nie zapisują.   Wszystko przez przeglądarkę. Nie wiem jak to naprawić, ale wiem, że jak chcę komentować wasze blogi to muszę korzystać z firefoxa, a nie z chrome. Być może to wina ciasteczek i cache, ale nawet tego bez łopatologicznej instrukcji nie potrafię ogarnąć. 


Po  drugie, mój blog raz chce, raz nie chce się aktualizować na waszych paskach ulubionych blogów. 
To też ostatnio odkryłam, że problem się zwiększył odkąd przeszłam na własną domenę. 
Jeśli chcecie być na bieżąco z moimi postami, to pomimo iż ze starego adresu przekierowywani jesteście na nowy adres, lepiej by było abyście zmieniły  adres mojego bloga w listach blogów na www.makneta.com.

Oczywiście jutro zapraszam na Wspólne dzierganie i czytanie

2 komentarze:

  1. Zadanie odrobione : wstawilam nowy adres Twojego bloga i w koncu (ach mam ogon) banerek na wspolne czytanie i dzierganie. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!