Szukaj na tym blogu

sobota, 8 sierpnia 2015

Na zachętę ... książkowo

Uff jak gorąco!
Puff jak gorąco!

Jest super, od niedawna uwielbiam upał, bo lato trwa tak krótko (przynajmniej w Suwałkach).
A najwspanialsze jest siedzenie w cieniu z książką i robótką.

Wróciłam do czytania. 

I mała zabawa weekendowa:

Zasady:
1. Otwórz ostatnio czytaną książkę na dowolnej stronie.
2. Wybierz 3 zdania, które mogą zachęcić, ale nie będą zdradzały zbyt wiele.
3. Oczywiście podaj tytuł książki i autora.

"Nasze pieniądze na życie.  Wyjęłam dwa studolarowe banknoty, włozyłam je do innej koperty i dałam ją duchowi.
Zapłaciłam jej, żeby sobie poszła"
 

"Strasznie głośno, niesamowicie blisko" Jonathan Safran Foer


 Jeśli macie ochotę na zabawę, to napiszcie na blogu lub w komentarzach pod tym postem owe 3 zdania i tytuł i autora książki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!