Szukaj na tym blogu

sobota, 15 sierpnia 2015

Czarna bluzeczka z mikrofibry i sobotnie link party

Ta bluzeczka to moja przełomowa praca, bo dzięki niej znowu robię na drutach. 

Wpadłam na pomysł i pomimo bólu ręki musiałam go zrealizować. 

I tak mnie wciągnęło, że zapomniałam o bólu i teraz dziergam, dziergam i dziergam. 

Na początek przedstawiam Wam panią, o której nie tak dawno czytałam, czyli Marię Konopnicką. Suwałki szczycą się tym, że pani Konopnicka urodziła się tutaj i spędziła pierwsze 7 lat życia. Jakieś nie najszczęśliwsze te zdjęcie, pani Maria nie chciała mi zdradzić swoich tajemnic.


 

Zdjęcia zrobione po deszczu i o zachodzie słońca na wieczornym spacerze po najbliższej okolicy.



Przód bluzeczki jest prosty, ma wycięcie w serek, a krótkie rękawki są ozdobiony odrobiną ażuru.



Za to na plecach ażuru troszkę więcej. 







Fajne mam miejsce na spacery,  prawda? 





I jeszcze chwila wygłupu.


A na koniec sama słodycz  - różowy zachód słońca (ze mną i beze mnie) 





Włóczka: La Passion Amber - 100% mikrofibra. Włóczka przypomina bawełnę, taką trochę jak sznurek, ale po upraniu robi się mięsista i rozciągliwa. Jest też dość wydajna, bo zużyłam tylko 2 motki i troszeczkę. Włóczkę otrzymałam dzięki uprzejmości firmy Bafpol.

Druty: 3,5mm

Wzór: własny 

A teraz zapraszam Was na Sobotnie Link Party u Maknety

 Zasady zabawy:

Jeśli tylko macie ochotę możecie dodać link do JEDNEGO  lub DWÓCH wpisów z 

OSTATNICH DWÓCH TYGODNI,

 które uważacie za ciekawe (ALE KONIECZNIE DO WPISU NIE DO CAŁEGO BLOGA).

♥ Może napisałyście tutorial, sfotografowałyście skończoną robótkę lub ugotowany obiad, a może napisałyście ciekawy artykuł na dowolny temat i chciałybyście zaprezentować go również osobom odwiedzającym mojego bloga. 

♥ Wystarczy dodać link pod tym postem klikając w niebieski przycisk "Add Your Link"

♥ Zapraszam serdecznie do zaglądania do osób, które biorą udział w linkowaniu i pozostawianiu komentarzy. 

♥ Byłoby miło, gdybyście dodały banerek zabawy na blogu i w poście biorącym udział w zabawie wstawiły link do tego postu.  

♥ Zabawa jest dla osób prowadzących bloga KREATYWNEGO!!!

   

   
   
  

PS. Jeśli podobał Ci się ten post, bardzo proszę udostępnij go na facebooku lub w google+ lub twitnij - wystarczy kliknąć w którąś z ikonek poniżej tego wpisu.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!