Szukaj na tym blogu

środa, 19 sierpnia 2015

Wspólne dzierganie i czytanie 91

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.

Bardzo też lubię zaglądać na wasz blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.

Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. *



Mam dzisiaj ochotę napisać z głębi duszy - pie.... perfekcjonizm. Nigdy nie podejrzewałam się o niego. I w sumie to nie jestem perfekcjonistką w życiu, chyba, że chodzi  o dzianinę. Gdyby nie to miałabym już pewną rzecz zrobioną dawno i to z pięć razy. Ale nie, poprawiam i poprawiam, każdy kawałek po kilka razy, a i tak mogę się założyć nie będę zadowolona z efektu końcowego. Ale nie mogę rzucić w kąt tym razem, bo ktoś czeka już od wielu wielu miesięcy na to co zejdzie z moich drutów. 

Tak więc niech Was nie zmyli to co widzicie na samym szczycie nowej góry robótek - to nie jest ten sam kawałek co tydzień temu.

Oprócz tego zaczęłam oczywiście nowy jesienny sweterek - ma być oversized, chociaż nie wiem czy do mnie będzie pasował. Trudno, najwyżej cały spruje. A podczas bezsennej nocy zaczęłam dziergać skarpetkę. I chyba będzie ta robótka czekała do następnej bezsennej nocy. 

 Jeśli zaś chodzi o czytanie to wróciłam do "Strasznie głośno, niesamowicie blisko", ale czytam bardzo powoli, bo tym razem nie wychodzi mi czytanie przy dzierganiu tych małych szarych/beżowych kawałków. Za dużo trzeba przy tym myśleć, tak jak i przy tej książce.   

Zapraszam na 



 

 
   
   

 

PS. Jeśli podobał Ci się ten post, bardzo proszę udostępnij go na facebooku lub w google+ lub twitnij - wystarczy kliknąć w którąś z ikonek poniżej tego wpisu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!