Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 15 grudnia 2014

Na zachętę - w poniedziałek

Choć nie środa dzisiaj to o dzierganiu i czytaniu znowu będzie. 

Dzierganie mnie tak pochłania, że czytanie mi nie bardzo idzie. 
Ale aby zachęcić siebie samą oraz Was pomyślałam o nowej zabawie, którą ściągnęłam z fejsbuka.

Zasady:

1. Otwórz ostatnio czytaną książkę na dowolnej stronie.
2. Wybierz 2 zdania, które mogą zachęcić, ale nie będą zdradzały zbyt wiele.
3. Oczywiście podaj tytuł książki i autora.

str. 155

"Krótko mówiąc, jak na wiejskiego chłopaka z hrabstwa Kerry, wiódł rajskie życie. I ani mu sie śniło, że już w rok później będzie zgłębiał nauki sakramentalne i oddawał się nieustannej lekturze Pięcioksięgu w seminarium duchownym w Tippery."

oczywiście Marsha Mehran "Zupa z granatów"

i moja robótka


Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika @makneta


Jeśli macie ochotę na zabawę, to napiszcie na blogu lub w komentarzach pod tym postem owe 2 zdania i tytuł i autora książki.

6 komentarzy:

  1. http://rudamamaijejpasje.blogspot.com/2014/12/45-motywacja-od-maknety.html

    Ja już:) O jak mi sie spodobało:) Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio słucham lub oglądam, więc odpada, ale że już wkrótce do czytania wrócę, to może wtedy.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i po co zaczęłam czytać. Trzy książki w trakcie, robótka czeka a ja muszę iść i wypożyczyć sobie ową "Zupę"

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł. U mnie też książki nie mogą przebić się przez druty. Czytanie idzie zbyt wolno :( Pozdrawiam cieplutko :) http://wharmonii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zaintrygował mnie ten fragment tak mocno, że zamówiłam książkę dla siebie i przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja tylko podczytuję Twojego bloga, podziwiam za systematyczność. Obiecałam sobie dołączyć do środowego cyklu i ... nigdy nie starczy mi czasu na zrobienie fotek :( Może od nowego roku się uda, albo od przyszłego poniedziałku ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!