Szukaj na tym blogu

czwartek, 18 grudnia 2014

Wspomnienie lata - wernisaż

W lipcu brałam udział w warsztatach pt. 3 razy Suwałki - bawiłyśmy się fotografią, gipsorytem, monotypią i malowałyśmy obrazy - wszystko w ciągu 1 tygodnia. Dzisiaj odbył się wernisaż naszych prac. 

A o to moje prace 

Obraz olejny - fragment fontanny


I zdjęcia fontanny wraz z autorką


Przy okazji prezentuję sweterek, który robiłam latem, a którego nie pokazywałam w całej okazałości. 

A teraz jeszcze plecy


Lepszych zdjęć udziergu nie będzie :-( 
Sweterek nosi się dość fajnie, chociaż zimą nie grzeje - skoro to bawełna z bambusem.

Jak tylko inne zdjęcia z wystawy będą dostępne on-line to wrzucę tutaj link, żebyście mogły sobie pooglądać. 

12 komentarzy:

  1. Magda , jestem pod wrażeniem Twojej pracy! Wyszło rewelacyjnie, jak widać masz w sobie z miliard talentów. Sweterek świetny, ale to już wiesz, bo Ci mówiłam, i jak to nie będzie więcej zdjęć? Nie zgadzam się!

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę - (k)olejny talent ujawniłaś - brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zdjęcia - bardzo mi się podobają :-) Ale i tak obraz podoba mi się najbardziej.
    Sweterek śliczny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny obraz. Bardzo mi się podoba kolorystyka!
    A sweterek ładny. Podoba mi się ażurowy tył.
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie uchwyciłaś wodę w ruchu i jej odbicia w wodzie na powierzchni, cudny obraz!
    A sweterek fajny, niby prawie gładki a tu zaskoczenie z tyłu! *^o^*

    OdpowiedzUsuń
  6. taki obraz z chęcią powiesiłabym u siebie. piękny

    Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny obraz,też chętnie bym go zawiesiła u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! To musi być wspaniałe uczucie, widzieć swoje prace na wystawie i być gwiazdą wernisażu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę Ci powiedzieć, że to światło na obrazie jest cudowne! I takie energetyczne.
    :)
    Gratuluję i zazdrosczę, bo moim niespełnionym marzeniem właśnie jest własna wystawa...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace, proszę o więcej :)) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!