Szukaj na tym blogu

niedziela, 20 lipca 2014

Szary szal

Macie ochotę mi pomóc? 

Znowu szukam testerek nowego wzoru 3-4 osoby, które otrzymają opis szala po polsku. 
Jeśli macie ochotę to napiszcie do mnie maila:  makneta@gmail.com, zaznaczając przy tym, czy chcecie testować wersję opisową czy schemat. 

Czas na wykonanie szala - 1 miesiąc. Może miesiąc to za krótko, co powiecie na 6 tygodni? Do końca sierpnia?

Bardzo dziękuję za zgłoszenia.  Na wszystkie maile odpowiem wkrótce.

A teraz zdjęcia:





Włóczka Zitron Filligran, półtora motka, druty 4,00. Jest bardzo duży 230 cm na 70cm. Można spokojne robić z cieńszej włóczki. Szal ten robiłam jeszcze w innej wersji, z grubszej włóczki, ale zdjęcia za kilka dni, bo na razie nie chce mi się zszywać. Bo poza umiejętnością dziergania ażurów wymaga jeszcze użycia ściegu kitchener.

21 komentarzy:

  1. PRZEPIEKNY!!! w zyciu bym nie dala rady udziergac takie cudo w miesiac...ale jest boski i jaki duzy, bajecznie piekny:) Czekam na wersje z grubszej wloczki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny aż szkoda ze mam tak mało czasu - nie dam rady !

    OdpowiedzUsuń
  3. Qrcze a ja nie mam czasu...buuuuuuuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko !!!! Chętnie bym go przetestowała, ale za kilka dni wybieram się na intensywny urlop :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Szal urzekający:-)))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Szal fantastyczny!
    ja się piszę na testowanie
    Pozdrawiam mila

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny szal i fantastyczne zdjęcia. Poproszę o więcej szczegółów w sprawie testowania - danab1@o2.pl
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny szal. Chętnie wezmę udział w testowaniu. Jeżeli można wybrać wersję to proszę o schemat. Proszę o szczegóły : magdalena171@gazeta.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny szal! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też poproszę o schemat
    emiliajastrzebska1@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Szal jest przecudny! Chciałabym mieć taki, ale wzór wygląda na skomplikowany....

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki szal to moje marzenie. Bardzo bym chciała testować, nawet umiem robić na drutach ale w temacie ażury nie wyszłam poza ażurowe romby, więc nie wiem. Wzór jest tak śliczny, że pewnie trudny. Jeżeli nie przeszkadzałoby Ci moje ciągłe marudzenie (w sensie dopytywania się) to ja bardzo chętnie. Ale oczywiście to zależy od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. piekny jest!! az szkoa ze niezbyt pewnie sie jeszcze w azurach czuje ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zycze udanej fazy testowej ;D na pewno nastepne pieknosci powstana !

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny szal! Gratuluję przepięknej robótki i talentu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szal-marzenie, ale juz po zawodach. Nie zdążyłam na testowanie. Szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny, wzór niczym tajemnicza mgiełka, już go pokochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny ten szal- wzór i kolor i całokształt - obłędny!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mnie cieszy, że się Wam podoba. Nie skromnie przyznam, że mi też.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!