Szukaj na tym blogu

środa, 18 kwietnia 2012

Yarn Along - week 2

Nie miałam zbyt wiele czasu od ostatniej środy na robótki. Wciąż pracuję nad Juliet, zrobiłam kawałek rękawa i zaczęłam też nowy projekt - zieloną chustę. Nie wiem jeszcze jak będzie wyglądała ostatecznie. Robię ją na bazie wzorów estońskich, tak więc zobaczymy co wyjdzie.

I haven't had much time for knitting since last Wednesday. I've been still working on Juliet, I've done a bit of one sleeve so far, and my other project is a Green Shawl. I don't know what it will look like  when I finish it. I'm doing it on the base of estonian stitches.

 Książkę "Spadkobiercy" skończyłam  czytac w piątek. Podobał mi się ciepły klimat narracji. Autorka Kaui Hart Hemmings poradziła sobie z opisaniem życia i sekretów umierającej osoby, matki, żony oraz z pokazaniem jej dzieci i męża w przytłaczającej sytuacji bez wymuszania na czytelniku łez. Podobał mi się też powolny rozwój wydarzeń, stopniowe budowanie postaci, ukazanie procesu powstawania więzi między zajętym do tej pory pracą ojcem i jego córkami. Według mnie ta książka jest warta przeczytania i mam ochotę obejrzec film.

I finished reading "The Descendants" on Friday. I liked the warm climate of narration built by the author - Kaui Hart Hemmings. How to tell about life and secrets of a dying person, mother , wife? How to tell about children and husband in such an overwhelming situation without  making her readers shed tears. I liked the calm pace of the plot, gradual building the characters, showing the process of  forming a  relationship between father and daughters. In my opinion the book is worth reading and now I'm looking forward to watch the movie.

Zaczęłam też czytac kolejną książkę "Historia miłosci" Nicole Krauss. Książka przyciąga uwagę od pierwszej strony i bardzo żałuję, że nie miałam czasu by ją przeczytac w całości, ale mam nadzieję, że za tydzień napiszę o niej więcej.

Now I'm readin "History of Love" by Nicole Krauss and it's drawing attention from the  very beginning and that's a pity I haven't had much time to read it whole, next time I hope I'll write more about it.

Co czytacie i dziergacie? What are you reading and knitting?

3 komentarze:

  1. I love the green shawl!! I have done estonian stitches in one shawl and it turned out lovely. I think it was a Nancy Bush design, not sure. Love the color of your sweater as well. Hopefully you will get more time to knit this week :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna zielonosc...kasiazek nie czytalam ale bede miala po co isc do biblioteki..choc przyznaje kupka do przeczytania wciaz sie powieksza:)...a niewiele jest pozycji ktore polykam w ciagu jednego-dwoch dni...tak jak szwaje na przyjklad...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  3. i znowu się potwierdziło że książki warto czytać ,film w ogóle mi się nie podobał :-(

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!