Szukaj na tym blogu

piątek, 20 kwietnia 2012

Pomóż nam spełnic marzenie

Jeszcze tylko kilka dni zostało, aby rozliczyc PIT. 
Od pewnego czasu już zbieramy na delfinoterapię, wciąż jednak mamy za mało.
Przkazując jeden procent swojego podatku możesz pomóc nam spełnic to marzenie już w tym roku.
Bardzo bym chciała, aby życie Julka obfitowała w jak najwięcej radosnych i szczęśliwych chwil. Chciałabym również, aby jego choroba nie skazywała go tylko na spędzanie czasu w domu.
Chciałabym, aby poznawał świat.

Możesz nam pomóc przekazując 1 % podatku 
proszę pamiętac o dopisaniu 
1% na leczenie i rehabilitację Rosłaniec Juliusz (nr 4785)

nr KRS:  0000037904 
 

2 komentarze:

  1. Przyznam,że czekałam na odzew w tej sprawie.
    Mam nadzieję,że w tym roku uda się wyjechać.
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj rozliczałam pita mojego syncia i chciałam wpisać 1% dla Julka, ale niestety podatek jego wyniósł 0,00 i nici z 1%. Bardzo mi przykro , może na drugi rok.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!