Szukaj na tym blogu

sobota, 2 kwietnia 2016

Kociak Tabitha i powrót linkowego party

Przedstawiam kotkę o imieniu Tabitha. 


handmade knitted cat tabitha

W oryginale kotkę dzierga się na płasko, a potem się zszywa, ja jednak tylko butki i skarpetki zrobiłam na płasko, a potem już postanowiłam robić na okrągło. 
 

hand knitted cat

Tabitha jest wydziergana z włóczki akrylowej, tylko i mieszanki akrylu z wełną.

diy amigurumi na drutach

W oryginale Tabitha miała jeszcze myszkę do zabawy i buciki były ozdobione, ale ja zrezygnowałam z tych dodatków. 

zabawki na drutach

Niestety zgubiłam moją ulubioną igłę, krótką, z dużym uchem i zaokrąglonym czubkiem i musiałam posiłkować się wielką iglicą i trudniej mi się tym razem pracowało. Jednak dobre narzędzia są nie do przecenienia.

tabitha kot na drutach

Tutaj koteczka stoi podparta tylko na ogonie ;-) 

Dzisiaj postanowiłam wrócić do zabawy w linkowe party tu na blogu. Serdecznie Was zapraszam do zapoznania się z zasadami zabawy (poniżej) i brania udziału. 

sobotnie link party u Maknety


* Jeśli masz ochotę podzielić się ze mną i innymi czytelnikami bloga ciekawym artykułem napisanym w tym tygodniu wstaw link do swojego postu pod spodem.

* Bardzo proszę w swoim poście dodaj link do mojej zabawy, czym będzie nas więcej tym weselej. 

* Proszę odwiedzić przynajmniej 3 osoby biorące udział w zabawie pozostawcie po sobie ślad w postaci komentarza.

Zapraszam serdecznie



   

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!