Szukaj na tym blogu

środa, 13 kwietnia 2016

Wspólne dzierganie i czytanie - trochę o organizacji zabawy

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.

Bardzo też lubię zaglądać na wasz blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.

Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. * 

 


Wspólne dzierganie i czytanie - zasady

Dziś parę słów o naszej zabawie, by przypomnieć lub wyjaśnić co nie co nowym osobom.

1. Zabawa odbywa się w KAŻDĄ ŚRODĘ i trwa do wtorku, tzn. link aktywny jest do wtorku. Ponieważ ostatnio środa jest dniem, w którym najdłużej pracuję, to posty pojawiają się późnym popołudniem i trzeba po prostu cierpliwie poczekać ;-) 

2.  W swoich wpisach na temat naszego wspólnego dziergania i czytania umieszczajcie proszę link do mojego wpisu, tak by coraz więcej osób brało udział w tej akcji. 

3. Zabawa ma trochę mylną nazwę, ale już  fajnie funkcjonuje w sieci, dziewczyny wymyśliły dla niej skrót WDiC. Jednakże do zabawy zapraszam wszystkie osoby robótkując. Jeśli zajmujesz się decoupagem, biżuterią, szyciem, haftem, malowaniem, scrapujesz lub zajmujesz się inną formą rękodzieła i lubisz czytać książki to  SERDECZNIE ZAPRASZAM.

4.  Pamiętajcie, że zabawa jest tym lepsza im więcej osób odwiedzicie i zostawicie komentarze.

Moja środa

Sweter żakardowy prawie skończony. Tak głośno odetchnęłam z ulgą, że zamknęłam wszystkie oczka, że od razu rzuciłam się na następną robótkę i sweter wymaga jeszcze prania, suszenia, zszycia pod pachami i schowania nitek. 

A zaczęłam chustę, którą w głowie miałam od dawna. Jednak jak to z tymi pomysłami w głowie bywa, czasami nie wychodzi  tak jak by się chciało i doszłam do pewnego momentu, w którym robię rząd lub dwa i pruję i tak w kółko. 

Zaczęłam czytać książkę pt. Wychowanie bez nagród i kar. Rodzicielstwo bezwarunkowe. Jeszcze nie wiem czy jest tak prowokacyjna jak jest to napisane na okładce. Ale jak wyciągnę z niej coś ciekawego, to dam znać.

A teraz zapraszam Was na 

 


   
   

 

PS. A już w sobotę linkowe party, na którym można umieścić link do swojego wpisu z ukończoną robótką lub ciekawym artykułem na blogu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!