Szukaj na tym blogu

środa, 20 kwietnia 2016

Wspólne dzierganie i czytania

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.


Bardzo też lubię zaglądać na wasz blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.


Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. *

 

Miałam dzisiaj ciężki i długi dzień w pracy. Padam dosłownie z nóg, więc post będzie ekspresowy.

Moje postępy w czytaniu są wciąż niewielkie. W dzierganiu tez pozornie nieduże, ale to dlatego, że to co tydzień temu pokazywałam, w piątek wieczorem sprułam i zaczęłam od samego początku. 

Ale mam nadzieję, że w tym tygodniu uda mi się już skończyć. I zacząć coś nowego ;-)

Zapraszam Was na


 




   
   
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!