Szukaj na tym blogu

środa, 6 kwietnia 2016

Wspólne dzierganie i czytanie

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.

Bardzo też lubię zaglądać na wasz blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.

Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. * 




Agata z Setnej Strony przypomniała mi w zeszłym tygodniu o Blondynce na językach i o tym, że mam między innymi Hiszpański Europejski, którego już kiedyś słuchałam, ale jakoś znudził mi się. Może rzeczywiście nie słuchałam go we właściwym momencie. Wyciągnęłam płytę, odkurzyłam stary discman mojego syna i słucham go od kilku dni właśnie przy dzierganiu. 

Jak widać sweterek powoli przyrasta i już naprawdę nie wiele zostało mi do końca (a przynajmniej mam taką nadzieję, bo co przymierzam to kolejna niespodzianka). Może w przyszłym tygodniu już nie będę musiała zanudzać Was tą samą wciąż robótką i uda mi się pokazać coś nowego. 

Chciałam Was też przy okazji zaprosić do wrzucania linków do swoich postów ze zrobionymi rzeczami lub ciekawych artykułów, które w między czasie napisałyście pod moim Sobotnim Linkowym Party, które wróciło ostatniej soboty. 

A dziś już zapraszam na

  

   

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!