Szukaj na tym blogu

sobota, 31 października 2015

Sobotnie link party i włóczka La Passion - Snowdrop

Po długiej przerwie wraca do Was z Sobotnim Link Party u Maknety. 

Serdecznie zapraszam do zapoznania się z zasadami zabawy (poniżej) i oczywiście do uczestnictwa w zabawie. 

Jak zawsze mam kilka prac na wykończeniu, można nawet powiedzieć, że zrobionych, ale brakuje im ostatniego szlifu, a to  schowanych nitek, a to zwykłego blokowania, a to po prostu chęci zrobienia zdjęcia. 

Moim planem na dzisiaj było pokazanie swetra Oversized, który już pewnie z miesiąc czeka na sesję foto. I chociaż dzisiaj była obłędna pogoda, zdjęć niestety nie zrobiłam. Z tej prostej przyczyny, że obłędna pogoda jest też zdradliwą pogodą, o czym się przekonałam, gdy zrobiłam sobie wczoraj przebieżkę wokół zalewu. Było pięknie, cieplutko, ogólnie cud - miód, ale już wieczorem gardło dało o sobie znać i nie odpuszcza pomimo baterii leków. Tak więc dzisiaj czułam się (wciąż się tak czuję, a nawet gorzej) nie bardzo "reprezentacyjnie" i nie chciałam stawać przed obiektywem aparatu.

Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.

Dzięki temu prezentacji doczekał się pokrowiec na czytnik. Pokrowiec został wydziergany z włóczki oferowanej mi przez firmę Bafpol. Włóczka o wdzięcznej nazwie "Snowdrop" z linii La Passion.

pokrowiec na czytnik

Włóczka to 90% akryl, 8% poliester oraz 2% metalik, w motku 50g są tylko 52 metry, tak więc to włóczka mało wydajna, ale bardzo ciekawa.  Oprócz spokojnej ładnej beżowej niteczki ma też fragmenty nitki brązowo-miedzianej z metalizowaną nitką oraz brązowego futerka.

 pokrowiec

Mój pokrowiec powstał z jednego motka plus odrobinę futerka na uszy na drutach 4,00mm. Była to dość szybka robótka - taka jednodniowa, a raczej jednobezsennonocna. 

 
Kindle etui

W zamyśle to miał być miś, ale wyszedł chyba jakiś inny stworek. 

włóczka snowdrop la passion

Włóczka jest sprężysta, rozciągliwa, a raczej robótka robi się lekko rozciągliwa i dzięki temu nie ma problemu z wkładaniem i wyjmowaniem Kindelka.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Zasady zabawy:

Jeśli tylko macie ochotę możecie dodać link do JEDNEGO  lub DWÓCH wpisów z 

OSTATNICH DWÓCH TYGODNI,

 które uważacie za ciekawe (ALE KONIECZNIE DO WPISU NIE DO CAŁEGO BLOGA).

♥ Może napisałyście tutorial, sfotografowałyście skończoną robótkę lub ugotowany obiad, a może napisałyście ciekawy artykuł na dowolny temat i chciałybyście zaprezentować go również osobom odwiedzającym mojego bloga. 

♥ Wystarczy dodać link pod tym postem klikając w niebieski przycisk "Add Your Link"

♥ Zapraszam serdecznie do zaglądania do osób, które biorą udział w linkowaniu i pozostawianiu komentarzy. 

♥ Byłoby miło, gdybyście dodały banerek zabawy na blogu i w poście biorącym udział w zabawie wstawiły link do tego postu.  

♥ Zabawa jest dla osób prowadzących bloga KREATYWNEGO!!!

 
   
   

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

I jeszcze słów kilka dotyczących  30 dniowego wyzwania blogowego, które zaczyna się jutro. 

1. Przygotowałam listę wszystkich tematów w pdf do wydrukowania. Można powiesić sobie przy biurku, albo włożyć do notesu. Obok każdego tematu jest trochę wykropkowanego miejsca. Można tam zapisać sobie zdanie lub dwa o czym chcemy pisać, albo słowa kojarzące się z tematem, czy tytuł książki, czy po prostu postawić ptaszek, że post został napisany i opublikowany.

Pobierz PDF

Pamiętajcie, że te słowa tematy są tylko wskazówką i można je oczywiście odmieniać, bawić się w dwuznaczności i skojarzenia. 

2.   Początkowo miałam nie robić pod każdym dniem linkowego party, bo nie wiedziałam czy ktokolwiek będzie zainteresowany wspólną zabawą, a poza tym ja mam dość ruchomy plan dnia i nie mogę obiecać, że wpis pojawi się zawsze o tej samej porze, czy zawsze rano. Rzecz w tym, że ja chcę pisać naprawdę codziennie na dany temat, a nie pisać na zapas i tylko w danym dniu wypuszczać przygotowany wpis w eter.

Po przemyśleniu postanowiłam jednak, że codziennie będzie możliwość dodawania swoich postów do linkowego party. Myślę, że będzie to dla mnie dodatkową mobilizacją by pisać wcześniej, a nie zostawiać tego na koniec dnia. 

Tak więc zapraszam serdecznie i do poczytania już jutro. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!