Szukaj na tym blogu

środa, 7 października 2015

Wspólne dzierganie i czytanie 98

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.

Bardzo też lubię zaglądać na wasz blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.

Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. *

   


I kolejny tydzień strzelił jak z bicza. I kolejny miesiąc, rok i siedmiolatka. Ponoć charakter człowieka zmienia się co siedem lat. W ramach tych zmian, po przerobieniu 12  tygodniowego kursu Drogi Artysty, teraz pora na zapoznawanie się z motywacyjnymi dziełami Brian Tracy. I na pierwszy ogień poszła u mnie książka "No Excuses. The Power of Self-Discipline" w formie audiobooka. W tej książce Brian Tracy mówi o kształtowaniu charakteru, dyscypliny wewnętrznej, która jest podstawowym kluczem do sukcesu w życiu.

Przy audiobooku można robić spokojnie na drutach, tak więc w niedzielę zaczęłam nowy sweter, ale nie wiem co z tego wyjdzie, bo trochę trudno przymierzyć i trochę trudno przewidzieć efekt końcowy, ale na razie się tworzy. 

Czytam też "Muzeum niewinności" Orhana Pamuka. Tak jak zgadłyście to opowieść o miłości. Ale czytam bardzo powoli, a i akcja też rozwija się powoli. 

A co u Was słychać? Zapraszam na 

 
   
   

Wrr, prawie godzinę mi zajęło wstawianie zdjęcia do tego posta, bo ostatnio zamieniłam Windowsa 7 na 10 i teraz mój telefon nie chce gadać z moim komputerem. Zawsze mówiłam, że lepsze jest wrogiem dobrego i teraz mam - zachciało mi się ulepszeń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!