Szukaj na tym blogu

środa, 28 października 2015

Wspólne dzierganie i czytanie 101

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.

Bardzo też lubię zaglądać na wasz blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.

Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. * 


Dzisiaj nowa książka. Kiedy zobaczyłam jakie książki są w Biedronce w ramach Jesiennego Festiwalu Książek poleciałam z listą do sklepu i jakież było moje rozczarowania, jak z listy kilkunastu ciekawych wg mnie tytułów udało mi się znaleźć tylko jeden: "Żona lotnika. Kobiet, która podbiła niebo". Książka ta się zaczyna znowu ciekawie i ładnie, ale nie wiem czy to dobra wróżba, bo Muzeum Niewinności też zaczynało się pięknie, a moje tempo czytania było ślimacze. 

Na drutach zaś szary sweterek z moherowej włóczki z cekinami oraz nowa czapka, która oczywiście nie chce wyjść tak jak sobie zaplanowałam i więcej pruję niż robię. 

♥♥♥♥♥

Pragnę Wam również przypomnieć, że od 1 listopada rozpoczynam mój maraton pisania na blogu i Was też serdecznie zapraszam do udziału - i tu i na fejsbukowym wydarzeniu. 

 A teraz już zapraszam na 



   
   


Jeśli podobał Ci się ten post, bardzo proszę udostępnij go na facebooku lub w google+ lub twitnij - wystarczy kliknąć w którąś z ikonek poniżej tego wpisu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!