Szukaj na tym blogu

środa, 14 października 2015

Wspólne dzierganie i czytanie 99

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.

Bardzo też lubię zaglądać na wasz blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.

Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. *

 Wszystko mi idzie ostatnio powoli - kolejny raz pokazuję tę samą książkę "Muzeum niewinności", ale na swoją obronę mam to, że oprócz tego słucham kolejnej książki Briana Tracy po angielsku - "Eat that frog", czyli jak radzić sobie ze szczególnie trudnymi zadaniami i ciągłym odkładaniem ich na później. 

Na drutach zaś wciąż sweterek z cekinów. Doszłam do miejsca, w którym muszę zszyć fragmenty pod pachami używając ściegu zwanego kitchenerem i jakoś nie mogę się za to zabrać, a bez tego nie mogę też ruszyć dalej.

A ponieważ obiecałam Judycie komin, a u nas jest już naprawdę zimno, to zaczęłam dziergać dla niej Fioletową Chmurę, wg wzoru Beatki - Rzeki - Super Cloud.

A Wy co czytacie i dziergacie?

Zapraszam na 


   
   

 

I jeszcze jedno ogłoszenie.

Kto mnie zna od pewnego czasu ten wie, że co i rusz wpadam na zwariowane pomysły, by uprzykrzyć sobie życie i próbuję różnych wyzwań, nawet jeśli ich nie uda mi się do końca zrealizować. Zwykle wychodzę z założenia, że lepiej zacząć i nie skończyć, niż zupełnie nic nie robić. 

I teraz też postanowiłam postawić sobie nowe wyzwanie, żeby listopad nie był dla mnie tylko miesiącem marudzenia.

Jakiś czas temu czytałam kultową już książkę Gretchen Rubin pt. Projekt Szczęście, z której dowiedziałam się, że w Stanach Zjednoczonych listopad jest Ogólnokrajowym Miesiącem Pisania Powieści. Trend ten zainicjował Chirs Baty, autor książki No Plot? No Problem! (Brak ci pomysłu? To żaden problem!). Idea polega na tym by przez 30 dni pisać po 1667 słów każdego dnia i w ten sposób po miesiącu mamy powieść liczącą 50 tysięcy słów.  I trend ten rozniósł się po świecie - tutaj można zobaczyć mapkę uczestników w tym przedsięwzięciu.

Ja póki co nie zamierzam pisać powieści, ale za to od dłuższego czasu myślę o tym by blogować częściej, a może nawet bardzo często. I dlatego w listopadzie mam zamiar blogować codziennie. Przygotowała sobie 30 słów będących podpowiedzią na każdy dzień i 1 listopada zaczynam. 

A Ty zaczynasz ze mną? Może masz ochotę wziąć udział w zabawie? Jeśli nie każdego dnia, to chociaż kilka razy?  Słowa można potraktować tylko jako wskazówki, inspirację. Jeśli będziecie bawić się ze mną, to dodawajcie linki do swoich wpisów w komentarzach i w komentarzach możne nawet dodawać zdjęcia. Na początku grudnia zrobię małe podsumowanie. 

Na fejsbuku utworzyłam nawet wydarzenie, jeśli macie ochotę wziąć w nim udział, to zapraszam. 

 PS 1. Jeśli podobał Ci się ten post, bardzo proszę udostępnij go na facebooku lub w google+ lub twitnij - wystarczy kliknąć w którąś z ikonek poniżej tego wpisu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!