Szukaj na tym blogu

środa, 21 października 2015

Wspólne dzierganie i czytanie 100

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.

Bardzo też lubię zaglądać na wasz blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.

Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. *

Aż wstyd kolejny raz pokazywać tę samą książkę, ale jakoś ostatnio robię tyle rzeczy na raz, że aż trudno mi się ogarnąć i znaleźć czas na zwykłe dokończenie ich. W tym tygodniu po prostu muszę skończyć czytać tę książkę, zanim zacznę cokolwiek nowego.

Komin, który pokazywałam tydzień temu wymaga jeszcze zszycia (najmniej lubiana przeze mnie czynność), tak więc wczoraj wieczorem zaczęłam nową czapkę wg wzoru Ani Rauf - Irbis. Oczywiście wiadomo, że czapka będzie dla Judyty, bo jest w jedynym słusznym kolorze - różowym, aczkolwiek trochę złagodzona szarymi cętkami. 


Zastanawiałam się jak uczcić nasze 100 spotkanie. 

Dość dawno temu wydziergałam szal Oliwki, czyli Olives Shawl, ale wciąż go nie publikowałam, bo mam tylko polską wersję. Teraz jednak postanowiłam opublikować specjalnie dla Was ten wzór na Ravelry. 

I w związku z tym tylko do jutra do północy szal jest bezpłatny, jeśli użyjecie kodu WDIC100. To jest prezent dla Was, czytelniczek bloga, uczestniczek co środowej zabawy i niech tak po prostu zostanie. Jeśli możecie, to po prostu zachowajcie tę informację dla siebie. 


 Olives Shawl (szal Oliwki)

A teraz już zapraszam Was na

 
   
   



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!