Szukaj na tym blogu

czwartek, 22 kwietnia 2010

Prezencik dla LidkiM w ramach wymiany na Marancie

Troszkę mi zeszło czasu na przygotowaniu prezenciku. Tak jak wcześniej pisałam, miałam kilka nieudanych podejść, aż w końcu zrobiłam coś co mi się podobało.
Z tego co czytałam na forum Lidce też się spodobało.
Prezent główny czyli torba wykonana ze sztruksu, usztywniana i przepikowana z warstwą fizeliny, z aplikacjami, a w środku spora kieszeń zapinana na zamek.





oraz dodatki
serduszko, woreczek i kolczyki






A ja sama dostałam bardzo pomysłową laleczkę o raz serwetkę w bardzo lubiane przeze mnie ananaski, a do tego jeszcze 3 kłębuszki włóczki (której nie widać na zdjęciu)
Zdjęcie zapożyczyłam z forum.

12 komentarzy:

  1. torba przewspaniała!!!
    a woreczek i serce śliczne, fajny materiał...

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba - niesamowita, dodatki - przeromantyczne. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosimka, Aga, bardzo dziękuję, cieszę się, że nie tylko mi torba się podoba. A materiał na dodatki i aplikacje kupiłam w sklepie Robin's Patchwork - link w zakładkach, jeśli by ktoś chciał się pokusić.

    OdpowiedzUsuń
  4. normalnie napatrzeć się nie mogę. Niesamowita ta torba - też taką chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna torba:))
    Cudne różane dodatki. To serduszko pachnuie samymi miłymi uczuciami :))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapitalna ta torba! Dodatki również mi się podobają :) śliczne masz tkaninki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu przygotowałaś cudną niespodziankę, torba jest super :). Fajną dostałaś laleczkę :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja torba prezentuje się pięknie. I z taką dokładnością uszyta.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ivalia, we wszystko co robię wkładam dużo serca (przynajmniej się staram) i dlatego czasami tak ciężko idzie mi skończenie niektórych rzeczy.
    Ameise, szmatki jak pisałam są z Robinkowego sklepu.
    Agnieszka, dziękuję bardzo.
    Penelopo, cieszę się, że do mnie zajrzałaś i dziękuję za miłe słowa.
    Pozdrawiam Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Lamika, jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!