Szukaj na tym blogu

wtorek, 13 kwietnia 2010

Bombka

Przed Świętami uszyłam Judytce spódniczkę z tego samego sztruksu, z którego szyłam TĘ SUKIENKĘ


Jak uszyć taką spódniczkę dowiedziałam się na forum Szyjemy po godzinach. Serdecznie zapraszam.

Żałuję, że nie miałam możliwości nagrania Judytki na kamerze, bo z prawdziwym przejęciem "grała". Na razie stawia pierwsze kroki, uczy się gry na pianinie metodą Suzuki, ale to ze zdjęcia to takie małe oszustwo. Keyboard ma zaprogramowanych kilka melodyjek i Judytka włącza muzykę, a przy okazji plumka po klawiszach.

9 komentarzy:

  1. Elegancka spódniczka! Od razu widać, że córcia dumna :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Materiał jest tak cudny, że wszystko co z niego uszyte pięknie się prezentuje :), Mała wygląda w nowej spódnicy przesłodko :). Może kiedyś Twoja córcia będzie sławną pianistką :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Też myślę o takiej bombce dla mojej pchełki. Nie sądziłam, że tak ładnie ze sztruksu może wyglądać. U dorosłych nie bardzo mi się takie spódniczki podobają, ale małe dziewczynki wyglądają słodko :)) Co widać na zdjęciu:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Judytka wygląda prześlicznie w tej spódniczce. Zainteresowałaś mnie mnie bardzo tą metodą Suzuki, myslisz, że faktycznie "działa"?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna spódniczka na cudnej modeleczce :)
    Ja uwielbiam bobmki, i cieszę się że są w modzie, bo pozwalają ukryć co nieco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica rewelacja:0
    Ja znalazłam na Twoim blogu wykroje na inne spódniczki - od marca usiłuję zasiąść do maszyny, jakiś lęk mnie ogarnia przed skrojeniem...
    Do poprzedniego wpisu - wbrew pozorom, ubrania niekoniecznie tylko "anorektyczki". Wszystkie spodnie i spódniczki dla mojej córy muszą być przerabiane tj. zwężane. Nigdy nie udaje mi się kupić nic (za wyjatkiem majteczek) co pasowałaoby na ten chydy tyłeczek:>
    Metoda suzuki - szczegóły poproszę, od jakiego wieku mozna???

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie się prezentuje Judysia w tej spódniczce! Dobrze jest mieć taką zdolną mamę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta spódniczka, sztruksik ma piękny wzór, co daje super efekt. Fajna ta Twoja strojnisia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne...
    a co do albumu robimy okładkę + tytuł, swój wpis i dodatkowych 8 kart ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!