Szukaj na tym blogu

piątek, 9 kwietnia 2010

Nowości na stronie Petite Purls

Nie wiem czy znacie stronkę Petite Purls z darmowymi wzorami dla dzieci.
Nie wszystko mi się podoba, ale jest fajne wdzianko dla dziewczynki na lato o nazwie Tea Party Frock:



oraz sweterek dla chłopca Home Run



Podobają mi się jeszcze lale Maggie Bean & Friends


Gdybym tylko miała zacięcie to wydziergałabym takie skarpetki Just-spring


A na koniec fajny kapelutek Stature


Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia.

3 komentarze:

  1. Musze sobie zapisac ta stronke bo cuda wygrzebalas , tez mi sie podoba to pierwsze wdzianko , ale mojemu urwisowi za goraco w takim czyms i musialabym dopasowac do wlasnych potrzeb . Ciekawa jestem czy sie za cos z tej strony wezmiesz , bede podgladac :) lalki sa sliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Strona jest fantastyczna. Też najpierw wpadła mi w oko ta tuniczka/bluzeczka, którą pokazujesz jest fantastyczna!!!

    Makneto, wiele razy chciałam skomentować, coś napisać, ale nie wstawiało mi komentarzy; a przecież loguję się z konta google. Sama nie wiem dlaczego tak się dzieje.
    Podziwiam Cię za szycie, za to wszystko co tworzysz.

    Pozdrawiam cieplutko!


    Anka Irlandii

    OdpowiedzUsuń
  3. Petite Purls lubię, lubię. Nawet z moim słabym angielskim udało mi się zrobić coś z tej stronki.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!