Szukaj na tym blogu

czwartek, 5 maja 2016

Szara króliczka w sukience lila-róż

Wydziergałam ostatnio króliczkę dla rocznej Zosi. Zrobiona jest z szarej włóczki wg tego samego wzoru co króliczka Lizzy mojej córki

królik na drutach



A ubrałam ją w różową, a może raczej liliową sukieneczkę. 

szary królik na drutach

Z odrobiną paseczków na dole.

zabawki handmade

Akurat w chwili robienia zdjęć u nas prawdziwa wiosna się zaczęła i w moim ogródku obrodziło stokrotkami. 

zabawki diy

Więc kilka zdjęć powstało na trawniku. 

szary króliczek dziergany na drutach

Sesja fotograficzna to ciężka praca i króliczka musiała sobie chwileczkę odpocząć. 

zajączek na drutach

Pod sukieneczką nie widać, ale króliczka ma ogonek (zapomniałabym pewnie o nim, gdyby mi Judyta nie przypomniała), a kończyny ma połączone z tułowiem guzikami. 
Pogoda na tyle dobra była, że można było sobie poleżeć i poopalać się. 


 

Włóczka - akryl z zapasów podwójną nitką dziergane
Druty - 4,00 mm

Po zrobieniu tych kilku zabawek dochodzę do wniosku, że szkoda drutów z żyłką, nawet z długą żyłką do robienia zabawek, bo strasznie się wycierają na złączeniu drutu z żyłką. I chyba będę musiała próbować przyzwyczaić się do drutów pończoszniczych, bo całe mnóstwo zabawek czeka na mnie. Zebrałam darmowe wzory na pintereście
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!