Szukaj na tym blogu

środa, 25 maja 2016

Wspólne dzierganie i czytanie - ostatnie w maju

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.


Bardzo też lubię zaglądać na wasze blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.


Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. * 

wspólne dzierganie i czytanie




Macie rację. W wielu przypadkach to internet zjada czas, który można by było przeznaczyć na czytanie. Ale moim problemem jest też trudność ze skupieniem się na czytaniu, gdy mogę kraść tylko chwile. Może to dlatego, że najzwyczajniej w świecie zmęczona już jestem, bo dużo ostatnio dzieje się w moim codziennym życiu. 
Na drutach małe formy, stworzonka z włóczki.

A w czytaniu "Jak uczą się poligloci?" Ewy Wolańskiej. Bardzo mi imponują osoby znające języki obce i umiejące się nimi biegle posługiwać. Sama znam dość dobrze jeden język, ale od lat chciałabym nauczyć się choćby hiszpańskiego jeszcze, niestety moim problemem jest słomiany zapał. Może też po prostu brak mi odpowiednich strategii i dlatego sięgnęłam po tę książkę. 

A teraz zapraszam Was na


PS. Myślałam, że już nie dam rady zdążyć w środę. Bardzo przepraszam wszystkie osoby, które czekały na linkowe party.






  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!